מומיה שליטה

אל-מת בינוני, סדר רוע

דירוג שריון 17 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 97 (13ק8 + 39)
מהירות 6 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
18 (4+) 10 (0+) 17 (3+) 11 (0+) 18 (4+) 16 (3+)

זריקות הצלה חוסן 8+, תבנ 5+, חכמ 9+, כרז 8+
מיומנויות דת +5, היסטוריה +5
רגישות לנזק אש
חסינות לנזק רעל, תאובה; דוקר, חותך ומוחץ מהתקפות לא קסומות
חסינות למצבים מבוהל, מוקסם, מורעל, משותק, תשוש
חושים ראיית חושך 18 מ׳, הבחנה קבועה 14
שפות השפות שידע בחיים
אתגר 15 (13,000 נק״נ)

עמידות לקסם. המומיה השליטה נהנית מיתרון בזריקות הצלה נגד לחשים והשפעות קסומות אחרות.

התחדשות. מומיה שליטה שהושמדה מקבלת גוף חדש תוך 24 שעות אם הלב שלה נשאר שלם, ואז היא משיבה את כל נקודות הפגיעה שלה וחוזרת לפעילות. הגוף החדש מופיע בטווח ½1 מ׳ מלב המומיה השליטה.

הטלת לחשים. המומיה השליטה היא מטילת לחשים בדרגה 10. יכולת הטלת הלחשים שלה היא חוכמה (ד״ק הצלה מלחש 17, +9 לפגיעה עם התקפות לחש). למומיה השליטה יש את לחשי הכוהן הבאים משוננים:

לחשונים (לפי רצון): להבה קדושה, מופתים

דרג 1 (4 יחידות): פקודה, חזיז מנחה, מגן האמונה

דרג 2 (3 יחידות): אחיזת אדם, דממה, נשק רוחני

דרג 3 (3 יחידות): הנפשת מתים, הפגת קסם

דרג 4 (3 יחידות): התנבאות, שומר אמונה

דרג 5 (2 יחידות): מגיפה, מגיפת חרקים

דרג 6 (1 יחידה): מפגע

פעולות

התקפות מרובות. המומיה יכולה להשתמש בהתקפת בהייה איומה, ולבצע התקפת אגרוף רקוב אחת.

אגרוף רקוב. התקפת נשק קפא״פ: 9+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 14 (3ק6 + 4) נזק מוחץ ועוד 21 (6ק6) נזק תאובה. אם המטרה היא יצור, הוא חייב להצליח בזריקת הצלה לחוסן בד״ק 16 או להפוך מקולל ברקבון מומיה. מטרה מקוללת לא יכול להשיב נקודות פגיעה, ומספר נקודות הפגיעה המירבי שלה יורד ב-10 (3ק6) עבור כל 24 שעות שחולפות. אם הקללה מפחיתה את מספר נקודות הפגיעה המירבי של המטרה ל-0, המטרה מתה, וגופה מתפורר לאבק. הקללה נמשכת עד שהיא מוסרת על ידי הלחש הסרת קללה או קסם אחר.

בהייה איומה. המומיה השליטה בוחרת יצור אחד שהיא יכולה לראות בטווח 18 מ׳ כמטרה. אם המטרה יכולה לראות את המומיה השליטה, היא חייבת להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 16 נגד קסם זה או להפוך מבוהלת עד סוף תורה הבא של המומיה. אם המטרה נכשלה בזריקת ההצלה ב-5 או יותר, היא גם משותקת באותו הזמן. מטרה שמצליחה בזריקת ההצלה מחוסנת בפני הבהייה האיומה של כל המומיות והמומיות השליטות למשך 24 שעות.

פעולות אגדיות

המומיה השליטה יכולה לבצע 3 פעולות אגדיות, לבחירתה מתוך האפשרויות הבאות. ניתן להשתמש רק בפעולה אגדית אחת בכל פעם ורק בסוף תורו של יצור אחר. המומיה השליטה משיבה פעולות אגדיות שניצלה בתחילת התור שלה.

התקפה. המומיה השליטה מבצעת התקפת אגרוף רקוב או בהייה איומה אחת.

אבק מעוור. אבק וחול מעוורים מסתחררים באופן קסום סביב המומיה השליטה. כל יצור בטווח ½1 מ׳ מהמומיה השליטה חייב להצליח בזריקת הצלה לחוסן בד״ק 16 או להפוך עיוור עד סוף התורו הבא.

מילת חילול קודש (עולה 2 פעולות). המומיה השליטה הוגה מילת חילול קודש. כל יצור שאינו אל-מת בטווח 3 מ׳ מהמומיה השלטת ויכול לשמוע את המילה הקסומה חייב להצליח בזריקת הצלה לחוסן בד״ק 16 או להפוך המום עד סוף התור הבא של המומיה השלטת.

תיעול אנרגיה שלילית (עולה 2 פעולות). המומיה השליטה מפיצה אנרגיות שליליות בצורה קסומה. יצורים בטווח 18 מ׳ מהמומיה השליטה, כולל אלה שמאחורי מחסומים ומסביב לפינות, לא יכולים להשיב נקודות פגיעה עד סוף תורה הבא של המומיה השליטה.

סופת חול (עולה 2 פעולות). המומיה השליטה הופכת באופן קסום למערבולת חול, נעה עד 18 מ׳, וחוזרת לצורתה הרגילה. בעודה בצורת סופה, המומיה השליטה חסינה מפני כל נזק, והיא לא יכולה להיות אחוזה, המומה, מאובנת, מרוסנת או שרועה. ציוד שנלבש או נישא על ידי המומיה השליטה נשאר ברשותה.