פקודה

לחש הקסמה מדרג 1

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 18 מ׳
רכיבים: ק
משך: 1 סיבוב

אתה נותן פקודה בת מילה אחת ליצור שאתה יכול לראות בטווח. המטרה חייבת להצליח בזריקת הצלה לחוכמה או לבצע את הפקודה בתורה הבא. הלחש נכשל אם המטרה היא אל-מת, אם היא לא מבינה את שפתך או אם הפקודה מזיקה לה באופן ישיר.

בהמשך מובאות פקודות אופיניות והשפעותיהן. אתה יכול לתת פקודה השונה מהפקודות המצוינות כאן. אם בחרת לעשות כן, השה״ם קובע כיצד תתנהג המטרה. אם המטרה לא מסוגלת לבצע את הפקודה, הלחש מסתיים.

התקרב. המטרה נעה כלפיך בדרך הקצרה והישירה ביותר, ומסיימת את תורה אם היא נמצאת במרחק ½1 מ׳ ממך.

עזוב. המטרה עוזבת כל דבר שהיא מחזיקה ומסיימת את תורה.

המלט. המטרה משתמשת בתורה כדי להתרחק ממך באופן המהיר ביותר שהיא יכולה.

התרפס. המטרה נופלת שרועה ומסיימת את תורה.

עצור. המטרה לא נעה ולא מבצעת שום פעולה. יצור מעופף נשאר מרחף, בתנאי שהוא מסוגל לכך. אם היצור חייב לנוע כדי להישאר באוויר, הוא נע את המרחק המינימלי הדרוש.

בדרגים גבוהים יותר. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 2 ומעלה אתה יכול להשפיע על יצור אחד נוסף עבור כל דרג לחש מעבר ל-1. היצורים חייבים להיות במרחק של עד 9 מ׳ זה מזה בזמן הטלת הלחש.