הנפשת מתים

לחש תאובה מדרג 3

זמן הטלה: 1 דקה
טווח: 3 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (טיפת דם, פיסת בשר וקמצוץ עצם טחונה)
משך: מיידי

לחש זה יוצר משרת אל-מת. בחר ערימת עצמות או גופה של דמוי-אדם בינוני או קטן בטווח. הלחש מעניק למטרה אשליה עלובה של חיים, ומקים אותה לתחייה כיצור אל-מת. המטרה הופכת לשלד אם בחרת עצמות או לזומבי אם בחרת גופה (לשה״מ יש את נתוני המשחק של היצור).

בכל תור שלך אתה יכול להשתמש בפעולה נוספת כדי לתת בטלפתיה פקודות לכל יצור שיצרת באמצעות לחש זה, אם היצור נמצא בטווח 18 מ׳ ממך (אם אתה שולט במספר יצורים, אתה יכול לתת את אותה פקודה לכמה מהם שתרצה בו זמנית). אתה בוחר מה היצור יעשה ולאן הוא ינוע בתורו הבא, או שאתה יכול לתת לו פקודה כללית, למשל לשמור על חדר או פרוזדור מסוים. אם אתה לא נותן לו שום פקודה, היצור יגן על עצמו מפני יצורים עוינים בלבד. לאחר שניתנה הפקודה, היצור ימשיך לבצע אותה עד תום המשימה.

היצור נמצא תחת שליטתך למשך 24 שעות, לאחר מכן הוא מפסיק לציית לפקודות שנתת לו. בכדי להאריך את השליטה שלך ביצור ל-24 שעות נוספות, אתה חייב להטיל לחש זה על היצור שוב לפני תום 24 השעות הנוכחיות. שימוש זה מחדש את שליטתך בעד ארבעה יצורים שיצרת באמצעות לחש זה, במקום ליצור יצור חדש.

בדרגים גבוהים יותר. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 4 ומעלה, אתה מקים לתחיה או מחדש את שליטתך בשני יצורים נוספים לכל דרג לחש מעל ל-3. כל אחד מהיצורים חייב לקום לתחייה מגופה או ערימת עצמות שונות.