קואטל

יצור מרום בינוני, סדר טוב

דירוג שריון 19 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 97 (13ק8 + 39)
מהירות 9 מ׳, תעופה 27 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
16 (3+) 20 (5+) 17 (3+) 18 (4+) 20 (5+) 18 (4+)

זריקות הצלה חוסן 5+, חכמ 7+, כרז 6+
עמידות לנזק קורן
חסינות לנזק תודעה; דוקר, חותך ומוחץ מהתקפות לא קסומות
חושים ראיית אמת 36 מ׳, הבחנה קבועה 15
שפות הכל, טלפתיה 36 מ׳
אתגר 4 (1,100 נק״נ)

יכולת הטלת לחשים טבעית. יכולת הטלת הלחשים של הקואטל היא כריזמה (ד״ק הצלה מלחש 14). הוא יכול להטיל את הלחשים הבאים, על ידי שימוש ברכיבים קוליים בלבד:

לפי רצון: גילוי רשע או טוב, גילוי קסם, גילוי מחשבות

3 / יום כל אחד: ברכה, יצירת מזון ומים, ריפוי פצעים, שיקום פחות, הגנה מרעל, מקלט, מגן

1 / יום כל אחד: חלום, שיקום דגול, סקירה

נשקים קסומים. התקפות הנשק של הקואטל קסומות.

מוח מוגן. הקואטל חסין בפני סקירה וכל השפעה אחרת שחשה את רגשותיו, קוראת את מחשבותיו או מגלה את מיקומו.

פעולות

נשיכה. התקפת נשק קפא״פ: 8+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, יצור אחד. פגיעה: 8 (1ק6 + 5) נזק דוקר, והמטרה חייבת להצליח בזריקת הצלה לחוסן בד״ק 13 או להפוך מורעלת למשך 24 שעות. כל עוד היא מורעלת, המטרה חסרת הכרה. יצור אחר יכול להשתמש בפעולה כדי להעיר את המטרה בניעור.

בריח. התקפת נשק קפא״פ: 6+ לפגיעה, הישג 3 מ׳, יצור אחד מגודל בינוני או קטן יותר. פגיעה: 10 (2ק6 + 3) נזק מוחץ, והמטרה הופכת אחוזה (ד״ק לבריחה 15). עד שהאחיזה מסתיימת, המטרה מרוסנת, והקואטל לא יכול לאחוז מטרה נוספת.

שינוי צורה. הקואטל משנה צורה באופן קסום לצורת דמוי אדם או חייה עם דירוג אתגר השווה לשלו או קטן יותר, או חזרה לצורתו האמיתית. הוא חוזר לצורתו האמיתית אם הוא מת. כל הציוד שהוא לובש או נושא נספג או נישא על ידי הצורה החדשה (לבחירת הקואטל).

בצורתו החדשה, הקואטל שומר על נתוני המשחק ועל יכולת הדיבור שלו, אבל הדרג״ש, התנועה, הכוח, הזריזות ופעולות אחרות שלו מוחלפים באלה של הצורה החדשה, והוא נהנה מכל הנתונים והיכולות (למעט מאפייני מקצוע, פעולות אגדיות ופעולות מאורה) שיש לצורה החדשה ולקואטל אין. אם לצורה החדשה יש התקפת נשיכה, הקואטל יכול להשתמש בנשיכה שלו בצורה זו.