גילוי מחשבות

לחש חיזוי מדרג 2

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: עצמי
רכיבים: ק, ת, ח (מטבע נחושת)
משך: ריכוז, עד 1 דקה

עד תום הלחש אתה מסוגל לקרוא את מחשבותיהם של יצורים מסוימים. כאשר אתה מטיל לחש זה, ובתור פעולה בכל תור שלך עד תום הלחש, אתה יכול להתרכז ביצור אחד שאתה רואה בטווח 9 מ׳. אם ליצור שבחרת יש תבונה של 3 ומטה, או שהוא לא מדבר אף שפה, היצור אינו מושפע.

אתה לומד בהתחלה את מחשבותיו השטחיות של היצור – הדבר העיקרי שהוא חושב עליו באותו רגע. בתור פעולה אתה יכול להסיט את תשומת ליבך למחשבותיו של יצור אחר או לנסות לחפור עמוק יותר למחשבותיו של אותו יצור. אם אתה חופר עמוק יותר, היצור צריך לבצע זריקת הצלה לחוכמה. אם הוא נכשל בהצלה אתה זוכה להצצה להגיון שלו (אם יש לו), מצבו הרגשי ודבר גדול החולש על מחשבותיו (למשל דבר שמדאיג אותו או שהוא אוהב או שונא). אם היצור מצליח בהצלה, הלחש מסתיים. בכל מקרה היצור יודע שאתה מחטט במוחו ואלא אם אתה מסיט את תשומת לבך ליצור אחר, היצור יכול בתורו להשתמש בפעולה כדי לבצע בדיקת תבונה כנגד בדיקת תבונה שלך; אם הוא מצליח, הלחש מסתיים.

שאלות קוליות המופנות כלפי היצור מעצבות באופן טבעי את אופן מחשבתו, ולכן לחש זה יעיל במיוחד כחלק מחקירה.

אתה יכול גם להשתמש בלחש זה כדי לגלות נוכחות של יצורים חושבים שאתה לא יכול לראות. כאשר אתה מטיל את הלחש או כפעולה עד תום הלחש אתה יכול לחפש מחשבות בטווח 9 מ׳ ממך. הלחש יכול לחדור דרך מחסומים, אבל 60 ס״מ של אבן, 5 ס״מ של מתכת שאינה עופרת או יריעה דקה של עופרת חוסמים אותך. אתה לא יכול לאתר יצורים בעלי תבונה 3 ומטה או כאלה שלא יכולים לדבר אף שפה.

לאחר שגילית יצור בדרך זו, אתה יכול לקרוא את מחשבותיו עד תום הלחש כמתואר לעיל, אפילו אם אתה לא יכול לראות אותו, אבל הוא עדיין חייב להיות בטווח.