חפיסת דברים רבים

חפץ פלא, אגדי

חפיסה זו המורכבת ממספר קלפים עשויים שנהב או קלף, נמצאת בדרך כלל בקופסא או בנרתיק. לרוב החפיסות האלה (75 אחוזים) יש רק שלושה עשר קלפים, אבל שאר החפיסות מורכבות מעשרים ושניים קלפים.

לפני שאתה שולף קלף, עליך לומר כמה קלפים אתה מתכוון לשלוף ולאחר מכן לשלוף אותם באקראי (אתה יכול להשתמש בחפיסת קלפי משחק מותאמת כדי לדמות את החפיסה). כל קלף שנשלף מעבר למספר זה לא משפיע כלל. קלפים שנשלפו בהתאם למספר שבחרת מתחילים להשפיע ברגע שאתה שולף אותם. עליך לשלוף כל קלף לכל היותר שעה לאחר הקלף הקודם. אם אתה לא מצליח לשלוף את מספר הקלפים שבחרת, הקלפים הנותרים עפים מהחפיסה בעצמם ומתחילים לפעול מיד וביחד.

לאחר שקלף נשלף, הוא נמוג. אלא אם הקלף הוא השוטה או ליצן החצר, הקלף מופיע מחדש בחפיסה, כך שניתן לשלוף את אותו הקלף שנית.

קלף משחק אשליה
אס יהלום וזיר *
מלך יהלום שמש
מלכה יהלום ירח
נסיך יהלום כוכב
שתיים יהלום כוכב שביט *
אס לב מוירות *
מלך לב כסא מלכות
מלכה לב מפתח
נסיך לב אביר
שתיים לב גביש *
אס תלתן טופרים *
מלך תלתן הריק
מלכה תלתן להבות
נסיך תלתן גולגולת
שתיים תלתן כסיל *
אס עלה מבצר *
מלך עלה הריסות
מלכה עלה גורגון
נסיך עלה נוכל
שתיים עלה איזון *
ג 'וקר (עם סימן) שוטה *
ג 'וקר (ללא סימן) ליצן החצר

* נמצאים רק בחפיסה עם עשרים ושניים קלפים

אביר. אתה מקבל את שירותיו של לוחם בדרגה 4 המופיע בחלל לבחירתך בטווח 9 מ׳ ממך. הלוחם הוא מאותו גזע כמוך ומשרת אותך בנאמנות עד מותו, מתוך אמונה שהגורל זימן אותו אליך. אתה שולט על דמות זו.

איזון. התודעה שלך סובלת שינוי קיצוני, דבר הגורם לנטייה שלך להשתנות. סדר הופך לתוהו, טוב הופך לרוע, ולהיפך. אם אתה ניטראלי טהור או ללא נטייה, קלף זה אינו משפיע עליך כלל.

גביש. עשרים וחמישה תכשיטים בשווי 2,000 מ״ז כל אחד או חמישים אבני חן בשווי 1,000 מ״ז כל אחת מופיעים לרגליך.

גולגולת. אתה מזמן התגלמות מוות – שלד רפאים דמוי-אדם הלבוש בגלימה שחורה מרופטת ונושא חרמש רפאים. הוא מופיע בחלל לבחירה השה״ם בטווח 3 מ׳ ממך ותוקף אותך, תוך כדי הזהרת כל הסובבים שאתה חייב לנצח בקרב לבדך. השלד נלחם עד שאתה מת או שהוא יורד ל-0 נקודות פגיעה, ואז הוא נעלם. אם מישהו מנסה לעזור לך, העוזר מזמן התגלמות מוות משלו. לא ניתן להשיב לחיים יצור שנהרג על ידי התגלמות מוות.

התגלמות מוות

אל-מת בינוני, ניטראלי רוע
דירוג שריון 20
נקודות פגיעה חצי ממספר נקודות הפגיעה המרבי של מי שזימן אותו
מהירות 18 מ׳ מעוף 18 מ׳ (ריחוף)

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
16 (3+) 16 (3+) 16 (3+) 16 (3+) 16 (3+) 16 (3+)

חסינות לנזק תאובה, רעל
חסינות למצבים מוקסם, מבוהל, משותק, מאובן, מורעל, חסר הכרה
חושים ראיית חושך 18 מ׳, ראיית אמת 18 מ׳, הבחנה קבועה 13
שפות כל השפות הידועות למי שזימן אותו
דירוג — (0 נק״נ)

תנועה לא מוחשית. ההתגלמות יכולה לנוע דרך יצורים וחפצים אחרים כאילו היו תוואי שטח קשה. היא סופגת 5 (1ק10) נזק כוח קסום אם היא מסיימת את תורה בתוך חפץ.
חסינות לגירוש. ההתגלמות חסינה בפני מאפיינים שמגרשים אל-מתים.

פעולות

חרמש קוצר. ההתגלמות מניפה את חרמש הרפאים דרך יצור בטווח ½1 מ׳ ממנה, וגורמת 7 (1ק8 + 3) נזק חותך ו-4 (1ק8) נזק תאובה.

 

גורגון. הדמות דמויית המדוזה שעל הקלף מטילה עליך קללה. אתה סובל ממחסר 2- בזריקות הצלה כל עוד אתה מקולל כך. רק אלים או קסם קלף המוירות יכולים להפיג קללה זאת.

הריסות. כל דברי הערך שאתה נושא או שהינם בבעלותך, מלבד חפצים קסומים, אובדים לך. רכוש נייד נעלם. עסקים, בניינים וקרקע שבבעלותך אובדים באופן שמשנה את המציאות בצורה הפחותה ביותר. כל תיעוד שמוכיח שיש  בבעלותך דבר מה שאיבדת בעקבות קלף זה נעלם גם כן.

הריק. קלף שחור זה משמעותו אסון. הנשמה שלך מוצאת מהגוף שלך ונכלאת בחפץ במקום לבחירת השה״ם. ישות חזקה אחת או יותר שומרות על המקום. בעוד הנשמה שלך לכודה כך, הגוף שלך חסר אונים. לחש משאלה לא יכול להשיב את נשמתך, אבל הלחש חושף את מיקום החפץ שכולא אותה. אתה לא ממשיך לשלוף קלפים.

וזיר. בכל זמן שתבחר תוך שנה אחת משליפת קלף זה, אתה יכול לשאול שאלה אחת תוך כדי מדיטציה ולקבל תשובה כנה לשאלה זו. מלבד המידע, התשובה גם עוזרת לך לפתור בעיה או שאלה שמטרידה אותך. במילים אחרות, הידע מגיע עם החוכמה כיצד ליישם אותו.

טופרים. כל חפץ קסום שאתה לובש או נושא מתפורר. עתקים שברשותך אינם נהרסים אבל הם נעלמים.

ירח. אתה מקבל את היכולת להטיל את הלחש משאלה 1ק3 פעמים.

כוכב. אחד מערכי התכונה שלך גדל ב-2. הערך יכול לעלות מעבר ל-20 אבל לא מעבר ל-24.

כוכב שביט. אם אתה מביס לבדך את המפלצת או את קבוצת המפלצות  העוינות הבאה שאתה נתקל בה, אתה צובר מספיק נקודות ניסיון כדי לעלות דרגה אחת. אחרת, לקלף זה אין כל השפעה.

כסא מלכות. אתה שולט במיומנות שכנוע, ואתה מכפיל את תוסף השליטה שלך בבדיקות שנעשות עם מיומנות זו. בנוסף, אתה מקבל בעלות חוקית על מבצר קטן במקום כלשהו בעולם. עם זאת, המצודה נשלטת כרגע על ידי מפלצות, אשר עליך לפנות לפני שתוכל לקבל בעלות עליה.

כסיל. ערך התבונה שלך פוחת ב-1ק4 + 1 באופן קבוע (עד ערך מינימלי של 1). אתה יכול לשלוף קלף אחד נוסף מעבר למספר הקלפים שציינת.

להבות. שטן רב עוצמה הופך לאויב שלך. השטן מנסה להמיט עליך חורבן וממרר את חייך, מתענג על סבלך ולאחר מכן מנסה להרוג אותך. עוינות זו נמשכת עד שאתה או השטן מתים.

ליצן החצר. אתה מקבל 10,000 נק״נ, או שאתה יכול לשלוף שני קלפים נוספים מעבר למספר שציינת.

מבצר. אתה נעלם ונכלא במצב של חיות מושהית בתוך כדור חוץ-ממדי. כל מה שלבשת ונשאת נשאר מאחור בחלל בו היית כאשר נעלמת. אתה נשאר כלוא עד שמישהו מוצא אותך ומוציא אותך מהכדור. לא ניתן לקבוע את מקומך על ידי כל קסם חיזוי, אבל הלחש משאלה יכול לגלות את מיקום הכלא שלך. אתה לא ממשיך לשלוף קלפים.

מוירות. מרקם המציאות נפרם ונטווה מחדש, ומאפשר לך להימנע או למחוק אירוע אחד כאילו הוא מעולם לא קרה. אתה יכול להשתמש בקסם הקלף ברגע שאתה שולף אותו או בכל זמן אחר לפני שאתה מת.

מפתח. נשק קסום שאתה שולט בו ובעל נדירות ״נדיר״ או גבוהה יותר מופיע בידיך. השה״ם בוחר את הנשק.

נוכל. דמות ללא שחקן לבחירת השה״ם הופכת עוינת כלפיך. זהות האויב החדש שלך לא ידועה לך עד שהדב״ש או מישהו אחר מגלה זאת. רק לחש משאלה או התערבות אלוהית יכולים לסיים את עוינות הדב״ש כלפיך.

שוטה. אתה מאבד 10,000 נק״נ, עליך להשליך קלף זה, ולשלוף קלף נוסף מהחפיסה. שני הקלפים ששלפת נחשבים לשליפה אתה מתוך המספר שהצהרת עליו. אם בעקבות איבוד נק״נ זה אתה מאבד דרגה, אתה במקום זאת מאבד מספיק נק״נ כך שאתה נשאר עם מספיק נקודות כדי לשמור על הדרגה שלך.

שמש. אתה מקבל 50,000 נק״נ, וחפץ פלא (שהשה״ם קובע באקראי) מופיע בידייך.