משאלה

לחש יצירה מדרג 9

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: עצמי
רכיבים: ק
משך: מיידי

משאלה הינה הלחש החזק ביותר שבן תמותה יכול להטיל. על ידי אמירה פשוטה אתה יכול לשנות את יסודות המציאות בהתאם לרצונותיך.

השימוש הבסיסי של לחש זה הוא לשכפל כל לחש מדרג 8 ומטה. אתה לא צריך לעמוד בתנאי הלחש, כולל רכיבים יקרים. הלחש פשוט קורה.

לחלופין, אתה יכול לבחור את אחת ההשפעות הבאות לבחירתך:

  • אתה יוצר חפץ אחד בשווי של עד 25,000 מ״ז שאינו קסום. החפץ לא יכול להיות באורך העולה על 90 מ׳ באף כיוון, והוא מופיע על האדמה, בחלל פנוי שאתה יכול לראות.
  • אתה מאפשר לעד עשרים יצורים שאתה יכול לראות להשיב את כל נקודות הפגיעה שלהם, ואתה מסיים את כל ההשפעות עליהם המצויינות בלחש שיקום דגול.
  • אתה מעניק לעד עשרה יצורים שאתה רואה עמידות לסוג נזק לבחירתך.
  • אתה מעניק לעד עשרה יצורים שאתה רואה חסינות ללחש אחד או להשפעה קסומה אחרת למשך 8 שעות. למשל, אתה יכול להפוך את עצמך ואת כל בני בריתך לחסינים להתקפת שאיבת חיים של ליץ׳.
  • אתה מבטל אירוע בודד שקרה בעבר הקרוב על ידי גלגול מחדש של כל גלגול שקרה בסיבוב האחרון (כולל תורך האחרון). המציאות מעצבת את עצמה מחדש כדי להתאים לתוצאה החדשה. למשל, לחש משאלה יכול לבטל גלגול הצלה מוצלח של יריב, פגיעה קריטית של אויב, או כישלון בהצלה של חבר. אתה יכול לגרום לגלגול מחדש להעשות עם יתרון או חסרון, ואתה יכול לבחור האם להשתמש בגלגול החדש, או במקורי.

אתה עשוי להיות מסוגל להשיג דבר מעבר לדוגמאות האלה. אמור לשה״ם את משאלתך בצורה המדויקת ביותר האפשרית. השה״ם מחליט מה קורה במצב כזה; ככל שהמשאלה גדולה יוצר, גדול הסיכוי שמשהו ישתבש. הלחש יכול פשוט להיכשל, ההשפעה שרצית יכולה להתממש חלקית או שאתה עשוי לסבול מהשלכה בלתי צפויה כתוצאה מהדרך בה ניסחת את המשאלה. למשל, משאלה שנבל מסוים ימות יכולה להזיז אותך קדימה בזמן לתקופה בה הנבל כבר לא בין החיים, דבר שיגרום בפועל להוצאתך מהמשחק. בדומה, בקשה של חפץ קסום אגדי או עתק עשויה לשגר אותך מידית לנוכחותו של הבעלים של החפץ.

הלחץ שנוצר כתוצאה מהטלת לחש כזה, להשפעה שאינה שכפול לחש אחר, מחליש אותך. אחרי שסבלת מלחץ זה, כל פעם שאתה מטיל לחש עד שאתה מסיים מנוחה ארוכה, גורם לך 1ק10 נזק תאובה לכל דרג של הלחש. לא ניתן לצמצם או למנוע את הנזק בכל דרך. בנוסף, ערך הכוח שלך יורד ל-3, אם הוא לא כבר 3 או פחות מזה, למשך 2ק4 ימים. עבור כל יום שאתה נח ולא עושה דבר מעבר לפעילות קלה, זמן ההתאוששות שלך קטן ב-2 ימים. בנוסף, יש סיכוי של 33 אחוזים שלא תוכל להטיל משאלה שוב אם סבלת לחץ זה.