שטן שלשלאות

בן-תופת בינוני (שטן), סדר רוע

דירוג שריון 16 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 85 (10ק8 + 40)
מהירות 9 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
18 (4+) 15 (2+) 18 (4+) 11 (0+) 12 (1+) 14 (2+)

זריקות הצלה חוסן 7+, חכמ 4+, כרז 5+
עמידות לנזק קור; דוקר, חותך ומוחץ מהתקפות לא קסומות שלא נעשות עם נשק מוכסף
חסינות לנזק אש, רעל
חסינות למצבים מורעל
חושים ראיית חושך 36 מ׳, הבחנה קבועה 11
שפות גיהנום, טלפתיה 36 מ׳
אתגר 8 (3,900 נק״נ)

ראייה שטנית. חושך קסום אינו מפריע לראיית החושך של השטן.

עמידות לקסם. השטן נהנה מיתרון בזריקות הצלה נגד לחשים והשפעות קסומות אחרות.

פעולות

התקפות מרובות. השטן מבצע שתי התקפות שרשרת.

שרשרת. התקפת נשק קפא״פ: 8+ לפגוע, הישג 3 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 11 (2ק6 + 4) נזק חותך. המטרה הופכת אחוזה (ד״ק לבריחה 14) אם השטן לא אוחז יצור אחר. עד שהאחיזה מסתיימת, המטרה מרוסנת וסופגת 7 (2ק6) נזק דוקר בתחילת כל אחת מתורותיה.

הנפשת שרשראות (נטען לאחר מנוחה קצרה או ארוכה). עד ארבע שרשראות שהשטן יכול לראות בטווח 18 מ׳ ממנו מצמיחות באופן קסום קוצים חדים כתער ומונפשות תחת שליטת ​​השטן, בתנאי שהשרשראות לא לבושות או נישאות.

כל שרשרת מונפשת היא חפץ עם דרג״ש 20, 20 נקודות פגיעה, עמידות לנזק דוקר וחסינות לנזק תודעה ורעם. כאשר השטן משתמש בהתקפות מרובות בתורו, הוא יכול להשתמש בכל שרשרת מונפשת לבצע התקפת שרשרת נוספת. שרשרת מונפשת יכולה לאחוז יצור אחד בעצמה, אבל לא יכולה לבצע התקפות תוך כדי אחיזה. שרשרת מונפשת חוזרת למצבה הדומם אם היא מופחתת ל-0 נקודות פגיעה או אם השטן חסר אונים או מת.

פעולות תגובה

מסכה מטרידה. כאשר יצור שהשטן יכול לראות מתחיל את תורו בטווח 9 מ׳ מהשטן, השטן יכול ליצור אשליה שהופכת את מראהו להדמות לאחד מיקיריו של היצור שנפטר או לאחד מאויביו המרים. אם היצור יכול לראות את השטן, הוא חייב להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 14 או להיות מבוהל עד סוף התור שלו.