שטן קרח

בן-תופת גדול (שטן), סדר רוע

דירוג שריון 18 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 180 (19ק10 + 76)
מהירות 12 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
21 (5+) 14 (2+) 18 (4+) 18 (4+) 15 (2+) 18 (4+)

זריקות הצלה זרז 7+, חוסן 9+, חכמ 7+, כרז 9+
עמידות לנזק דוקר, חותך ומוחץ מהתקפות לא קסומות שלא נעשות עם נשק מוכסף
חסינות לנזק אש, קור, רעל
חסינות למצבים מורעל
חושים אל-ראייה 18 מ׳, ראיית חושך 36 מ׳, הבחנה קבועה 12
שפות גיהנום, טלפתיה 36 מ׳
אתגר 14 (11,500 נק״נ)

ראייה שטנית. חושך קסום אינו מפריע לראיית החושך של השטן.

עמידות לקסם. השטן נהנה מיתרון בזריקות הצלה נגד לחשים והשפעות קסומות אחרות.

פעולות

התקפות מרובות. השטן מבצע שלוש התקפות: התקפת נשיכה אחת, התקפת טופרים אחת והתקפת זנב אחת.

נשיכה. התקפת נשק קפא״פ: 10+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 12 (2ק6 + 5) נזק דוקר ועוד 10 (3ק6) נזק קור.

טופרים. התקפת נשק קפא״פ: 10+ לפגיעה, הישג 3 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 10 (2ק4 + 5) נזק חותך ועוד 10 (3ק6) נזק קור.

זנב. התקפת נשק קפא״פ: 10+ לפגיעה, הישג 3 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 12 (2ק6 + 5) נזק מוחץ ועוד 10 (3ק6) נזק קור.

קיר קרח (טעינה 6). השטן יוצר באופן קסום קיר קרח אטום על משטח מוצק שהוא יכול לראות בטווח 18 מ׳ ממנו. הקיר הוא בעובי 30 ס״מ, באורך של עד 9 מ׳ ובגובה 3 מ׳, או שהוא חצי כדור בקוטר של עד 6 מ׳.

כאשר הקיר מופיע, כל יצור שנמצא בחלל בו הוא מופיע נדחף במסלול הקצר ביותר החוצה ממנו. היצור בוחר לאיזה צד של הקיר הוא נדחף, אלא אם כן היצור חסר אונים. לאחר מכן היצור מבצע זריקת הצלה לזריזות בד״ק 17 וסופג 35 (10ק6) נזק קור אם נכשל, או חצי נזק אם הצליח. הקיר ממשיך להתקיים למשך 1 דקה או עד שהשטן מת או הופך חסר אונים. ניתן לגרום נזק לקיר ולפרוץ אותו; לכל חלק באורך 3 מ׳ מהקיר יש דרג״ש 5, 30 נקודות פגיעה, רגישות לנזק אש וחסינות לנזק חומצה, קור, רעל, תאובה ותודעה. אם חלק מהקיר נהרס, הוא משאיר אחריו שכבה של אוויר קפוא בחלל בו היה. כאשר יצור מסיים לנוע דרך האוויר הקפוא בתורו, בין אם מרצונו או שלא, הוא חייב לבצע זריקת הצלה לחוסן בד״ק 17, לספוג 17 (5ק6) נזק קור אם נכשל בהצלה, או חצי נזק אם הצליח. האוויר הקפוא מתפוגג כאשר שאר הקיר נעלם.