רפא

אל-מת בינוני, כל נטייה

דירוג שריון 11
נקודות פגיעה 45 (10ק8)
מהירות 0 מ׳, תעופה 12 מ׳ (ריחוף)

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
7 (2-) 13 (1+) 10 (0+) 10 (0+) 12 (1+) 17 (3+)

עמידות לנזק אש, ברק, חומצה, רעם; דוקר, חותך ומוחץ מהתקפות לא קסומות
חסינות לנזק קור, רעל, תאובה
חסינות למצבים אחוז, מאובן, מבוהל, מוקסם, מורעל, מרוסן, משותק, שרוע, תשוש
חושים ראיית חושך 18 מ׳, הבחנה קבועה 11
שפות כל שפה שהוא ידע כשהיה בחיים
אתגר 4 (1,100 נק״נ)

ראייה אתרית. הרפא יכול לראות 18 מ׳ לתוך המישור האתרי כאשר הוא נמצא במישור החומרי, ולהיפך.

תנועה לא מוחשית. הרפא יכול לנוע דרך יצורים אחרים וחפצים כאילו הם תוואי שטח קשה. הוא סופג 5 (1ק10) נזק כוח קסום אם הוא מסיים את תורו בתוך חפץ.

פעולות

מגע קמילה. התקפת נשק קפא״פ: 5+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 17 (4ק6 + 3) נזק תאובה.

אתריות. הרפא עוברת למישור האתרי מהמישור החומרי, או להיפך. ניתן לראות אותו מהמישור החומרי כאשר הוא בגבול המישור האתרי, ולהיפך, אבל הוא לא יכול להשפיע או להיות מושפע מדבר במישור האחר.

מראה מזעזע. כל יצור שאינו אל-מת בטווח 18 מ׳ מהרפא שיכול לראות אותו חייב להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 13 להפוך מבוהל למשך 1 דקה. אם ההצלה נכשלת ב-5 או יותר, המטרה גם מזדקנת ב-1ק4 × 10 שנים. מטרה מבוהלת יכולה לחזור על זריקת ההצלה בסוף כל אחת מתורותיה, ואם היא מצליחה היא מפסיקה להיות מבוהלת. אם מטרה מצליחה בזריקת ההצלה או שההשפעה מסתיימת עבורה, היא הופכת חסינה מפני יכולת המראה המזעזע של רפא זה למשך 24 השעות הבאות. את ההזדקנות ניתן להפוך על ידי שימוש בלחש שיקום דגול, אבל אך ורק תוך 24 שעות מההתרחשות.

דיבוק (טעינה 6). דמוי אדם אחד שהרפא יכול לראות בטווח ½1 מ׳ חייב להצליח בזריקת הצלה לכריזמה בד״ק 13 או להפוך אחוז דיבוק על ידי הרפא; לאחר מכן הרפא נעלם, והמטרה הופכת חסרת אונים ומאבדת את השליטה בגופה. במצב זה הרפא שולט בגוף המטרה אך היא לא מאבדת את מודעותה. לא ניתן לבחור את הרפא בתור מטרה להתקפה, לחש או השפעה אחרת, מלבד אלה שמגרשים אל-מתים, והוא שומר על הנטייה, התבונה, החוכמה, הכריזמה והחסינות להקסמה והפחדה שלו. הוא משתמש בנתוני המשחק של המטרה, אך אינו מקבל גישה לידע, מאפייני המקצוע או השליטות של המטרה.

הדיבוק נמשך עד שהגוף מופחת ל-0 נקודות פגיעה, הרפא מסיים אותו על ידי שימוש בפעולה נוספת או שהרפא מגורש או נדחף החוצה על ידי השפעה כגון הלחש הפגת רוע או טוב. כאשר הדיבוק מסתיים, הרפא מופיע מחדש בחלל פנוי בטווח ½1 מ׳ מהגוף. המטרה הופכת חסינה מפני דיבוק על ידי רפא זה למשך 24 שעות לאחר שהצליחה בזריקת הצלה או לאחר שהדיבוק מסתיים.