קוואזיט

בן-תופת קטנטן (שד, משנה צורה), תוהו רוע

דירוג שריון 13
נקודות פגיעה 7 (3ק4)
מהירות 12 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
5 (3-) 17 (3+) 10 (0+) 7 (2-) 10 (0+) 10 (0+)

מיומנויות התגנבות 5+
עמידות לנזק אש, ברק, קור; דוקר, חותך ומוחץ מהתקפות לא קסומות
חסינות לנזק רעל
חסינות למצבים מורעל
חושים ראיית חושך 36 מ׳, הבחנה קבועה 10
שפות מדוברת, שאול

משנה צורה. הקוואזיט יכול להשתמש בפעולה כדי לשנות צורה לחייה דמויית עטלף (מהירות 3 מ׳ תעופה 12 מ׳), מרבה רגליים (12 מ׳, טיפוס 12 מ׳), או קרפדה (12 מ׳, שחייה 12 מ׳), או חזרה לצורתו האמיתית. נתוני המשחק שלו זהים בכל צורה, למעט המהירות. כל הציוד שהוא לובש או נושא אינו משנה צורה. הוא חוזר לצורתו האמיתית אם הוא מת.

עמידות לקסם. הקוואזיט נהנה מיתרון בזריקות הצלה נגד לחשים והשפעות קסומות אחרות.

פעולות

טופרים (נשיכה בצורת חייה). התקפת נשק קפא״פ: 4+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 5 (1ק4 + 3) נזק דוקר, והמטרה חייבת להצליח בזריקת הצלה לחוסן בד״ק 10 או לספוג 5 (2ק4) נזק רעל ולהפוך מורעלת למשך 1 דקה. המטרה יכולה לחזור על זריקת ההצלה בסוף כל אחד מתורותיה, ואם היא מצליחה ההשפעה עליה מסתיימת.

הפחדה (1 / יום). יצור אחד לבחירת הקוואזיט בטווח 6 מ׳ חייב להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 10 או להפוך מבוהל למשך 1 דקה. המטרה יכולה לחזור על זריקה ההצלה בסוף כל אחת מתורותיה, עם חסרון אם הקוואזיט נמצא בטווח ראייה, ואם היא מצליחה ההשפעה מסתיימת.

היעלמות מעין. הקוואזיט הופך בלתי נראה באופן קסום עד שהוא מתקיף או משתמש בהפחדה, או עד שהריכוז שלו מסתיים (כאילו הוא מתרכז בלחש). כל הציוד שהקוואזיט לובש ונושא הופך בלתי נראה גם כן.