קוביית ג'לטין

רפש גדול, חסר נטייה

דירוג שריון 6
נקודות פגיעה 84 (8ק10 + 40)
מהירות ½4 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
14 (2+) 3 (4-) 20 (5+) 1 (5-) 6 (2-) 1 (5-)

חסינות למצבים חירש, מבוהל, מוקסם, עיוור, שרוע, תשוש
חושים אל-ראייה 18 מ׳ (עיוור מעבר לטווח זה), הבחנה קבועה 8
שפות
אתגר 2 (450 נק״נ)

קוביית רפש. הקובייה ממלאת את כל החלל שלה. יצורים אחרים יכולים להיכנס לחלל, אבל יצור שעושה זאת נתון להתקפת ההטבעה של הקובייה וסובל מחסרון בזריקות ההצלה.

יצורים בתוך הקובייה יכולים לראות אבל נהנים מכיסוי מלא.

יצור בטווח ½1מ׳ מהקוביה יכול להשתמש בפעולה כדי למשוך החוצה יצור או חפץ מתוך הקוביה. פעולה זו דורשת הצלחה בבדיקת כוח בד״ק 12, והיצור שעושה זאת סופג 10 (3ק6) נזק חומצה.

הקובייה יכולה להכיל יצור אחד גדול או עד ארבעה יצורים מגודל בינוני או קטנים יותר בתוכה בכל זמן נתון.

שקופה. גם כאשר הקובייה גלוייה לעין, עדיין נדרשת הצלחה בבדיקת חוכמה (הבחנה) בד״ק 15 כדי לזהות קובייה שלא זזה או תוקפת. יצור שמנסה להיכנס לחלל בו הקובייה נמצאת מבלי להיות מודע אליה, מופתע מהקובייה.

פעולות

זרוע מדומה. התקפת נשק קפא״פ: 4+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, יצור אחד. פגיעה: 10 (3ק6) נזק חומצה.

הטבעה. הקובייה נעה עד למהירות שלה. תוך כדי כך, היא יכולה להיכנס לחללים של יצורים מגודל גדול או קטנים יותר. בכל פעם שהקוביה נכנסת לחלל של יצור, היצור חייב לבצע זריקת הצלה לזריזות בד״ק 12.

יצור שהצליח בהצלה יכול לבחור להדחף ½1 מ׳ אחורה או הצידה על ידי הקוביה. יצור שבוחר לא להדחף סובל את ההשלכות של כשלון בזריקת ההצלה.

הקובייה נכנסת לחלל של יצור שנכשל בהצלה, והיצור סופג 10 (3ק6) נזק חומצה והוא נבלע. יצור שנבלע לא יכול לנשום, הוא מרוסן, וסופג 21 (6ק6) נזק חומצה בתחילת כל תור של הקובייה. כאשר הקובייה זזה, היצור שנבלע זז איתה.

יצור שנבלע יכול לנסות לברוח על ידי שימוש בפעולה כדי לבצע בדיקת כוח בד״ק 12. יצור שמצליח נמלט ונכנס לחלל לבחירתו בטווח ½1 מ׳ מהקוביה.