ערפד

אל-מת בינוני (משנה צורה), סדר רוע

דירוג שריון 16 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 144 (17ק8 + 68)
מהירות 9 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
18 (4+) 18 (4+) 18 (4+) 17 (3+) 15 (2+) 18 (4+)

זריקות הצלה זרז 9+, חכמ 7+, כרז 9+
מיומנויות הבחנה 7+, התגנבות 9+
עמידות לנזק תאובה; דוקר, חותך ומוחץ מהתקפות לא קסומות
חושים ראיית חושך 36 מ׳, הבחנה קבועה 17
שפות השפות שידע בחיים
אתגר 13 (10,000 נק״נ)

משנה צורה. אם הערפד לא נמצא באזור אור שמש או מים זורמים, הוא יכול להשתמש בפעולה כדי להפוך לעטלף קטנטן או לענן ערפל בינוני, או חזרה לצורתו האמיתית.

בעודו בצורת עטלף, הערפד לא יכול לדבר, מהירות ההליכה שלו הוא ½1 מ׳, ויש לו מהירות תעופה של 9 מ׳. נתוני המשחק שלו, מלבד גודלו ומהירותו, לא משתנים. כל מה שהוא לובש משתנה יחד איתו, אבל לא חפצים שהוא נושא. הוא חוזר לצורתו האמיתית אם הוא מת.

בעודו בצורת ערפל, הערפד לא יכול לבצע כל פעולה, לדבר, או להשתמש בחפצים. הוא חסר משקל, יש לו מהירות תעופה של 6 מ׳, הוא יכול לרחף והוא יכול להיכנס לחלל של יצור עוין ולעצור שם. בנוסף, אם אוויר יכול לעבור דרך חלל, הערפל יכול לעשות זאת מבלי להתכווץ, והוא לא יכול לעבור דרך מים. הוא נהנה מיתרון בזריקות הצלה לכוח, זריזות וחוסן, והוא חסין מפני כל נזק לא קסום, למעט הנזק שהוא סופג מאור השמש.

עמידות אגדית (3 / יום). אם הערפד נכשל בזריקת הצלה, הוא יכול במקום זאת לבחור להצליח בה.

בריחה ערפילית. כאשר הוא מופחת ל-0 נקודות פגיעה מחוץ למקום המנוחה שלו, הערפד הופך לענן ערפל (כמו במאפיין ״משנה צורה״) במקום ליפול מחוסר הכרה, בתנאי שהוא לא באזור אור שמש או מים זורמים. אם הוא לא יכול לשנות צורה, הוא מושמד.

כל עוד יש לו 0 נקודות פגיעה בצורת ערפל, הוא לא יכול לשנות צורה חזרה לערפד, והוא חייב להגיע למקום המנוחה שלה תוך 2 שעות או שהוא מושמד. כאשר הוא מגיע למקום המנוחה שלו, הוא חוזר לצורת ערפד. לאחר מכן הוא משותק עד שהוא משיב לפחות 1 נקודת פגיעה. לאחר שהוא מבלה 1 שעה במקום המנוחה שלו עם 0 נקודות פגיעה, הוא משיב 1 נקודת פגיעה.

התחדשות. הערפד משיב 20 נקודות פגיעה בתחילת תורו אם יש לו לפחות 1 נקודת פגיעה והוא לא נמצא באזור אור שמש או מים זורמים. אם הערפד סופג נזק קורן או נזק ממים קדושים, מאפיין זו אינו פועל בתחילת תורו הבא.

טיפוס עכבישי. הערפד יכול לטפס על משטחים קשים לטיפוס, כולל הליכה במהופך על תקרות, ללא צורך בבדיקת תכונה.

חולשות ערפדים. הערפד סובל מהפגמים הבאים:

איסור. הערפד לא יכול להיכנס למקום מגורים ללא הזמנה מאחד מדיירי המקום.

נפגע ממים זורמים. הערפד סופג 20 נזק חומצה אם הוא מסיים את תורו בתוך מים זורמים.

יתד ללב. אם נשק דוקר עשוי עץ ננעץ לתוך לבו של הערפד בעודו חסר אונים במקום המנוחה שלו, הערפד הופך משותק עד שהיתד מוסר.

רגישות יתר לאור שמש. הערפד סופג 20 נזק קורן כאשר הוא מתחיל את תורו באור שמש. בעודו באזור אור שמש, הוא סובל מחסרון בגלגולי התקפה ובבדיקות תכונה.

פעולות

התקפות מרובות (צורת ערפד בלבד). הערפד מבצע שתי התקפות, רק אחת מהן יכולה להיות התקפת נשיכה.

מכה לא חמושה (צורת ערפד בלבד). התקפת נשק קפא״פ: 9+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, יצור אחד. פגיעה: 8 (1ק8 + 4) נזק מוחץ. במקום לגרום נזק, הערפד יכול לאחוז במטרה (ד״ק לבריחה 18).

נשיכה (צורת עטלף או ערפד בלבד). התקפת נשק קפא״פ: 9+ לפגיעה,הישג ½1 מ׳, יצור אחד שאינו מתנגד לכך, או יצור אחוז על ידי הערפד, חסר אונים או מרוסן. פגיעה: 7 (1ק6 + 4) נזק דוקר ועוד 10 (3ק6) נזק תאובה. מספר נקודות הפגיעה המירבי של המטרה מופחת בכמות השווה לנזק התאובה שספגה, והערפד משיב נקודות פגיעה בכמות השווה למספר זה. הפחתה זו נמשכת עד שהמטרה מסיימת מנוחה ארוכה. המטרה מתה אם השפעה זו מפחיתה את מספר נקודות הפגיעה המירבי שלה ל-0. דמוי אדם שנהרג בדרך זו ולאחר מכן נקבר באדמה עולה מקברו בלילה הבא בתור יציר ערפד תחת שליטת ה​​ערפד.

הקסמה. הערפד בוחר בדמוי אדם אחד שהוא יכול לראות בטווח 9 מ׳ ממנו כמטרה. אם המטרה יכולה לראות את הערפד, המטרה חייבת להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 17 נגד קסם זה או להפוך מוקסמת על ידי הערפד. המטרה המוקסמת רואה בערפד חבר שהיא סומכת עליו ושצריך לשמוע בקולו ולהגן עליו. למרות שהמטרה לא נמצאת תחת שליטת ה​​ערפד, היא מקבלת את בקשותיו ופעולותיו בצורה הטובה ביותר שהיא יכולה, והיא לא מתנגדת להתקפת הנשיכה של הערפד.

בכל פעם שהערפד או בני בריתו מזיקים למטרה, היא יכולה לחזור על זריקת ההצלה, ואם היא מצליחה בה, ההשפעה מסתיימת. אחרת, ההשפעה נמשכת 24 שעות או עד שהערפד מושמד, הוא עובר למישור קיום שונה מהמטרה או שהוא משתמש בפעולה נוספת כדי לסיים את ההשפעה.

ילדי הלילה (1 / יום). הערפד מזמן באופן קסום 2ק4 נחילי עטלפים או עכברושים, בתנאי שהשמש אינה זורחת. אם הוא נמצא בחוץ, הערפד יכול לזמן 3ק6 זאבים במקום זאת. היצורים המזומנים מגיעים תוך 1ק4 סיבובים, מתנהגים כבעלי בריתו של הערפד ומצייתים לפקודות הקוליות שלו. החיות נשארות 1 שעה, עד שהערפד מת או עד הערפד משחרר אותן בתור פעולה נוספת.

פעולות אגדיות

הערפד יכול לבצע 3 פעולות אגדיות, לבחירתו מתוך האפשרויות הבאות. ניתן להשתמש רק בפעולה אגדית אחת בכל פעם ורק בסוף תורו של יצור אחר. הערפד משיב פעולות אגדיות שניצל בתחילת התור שלו.

תזוזה. הערפד נע עד למהירות שלו מבלי לעורר התקפות מזדמנות.

מכה לא חמושה. הערפד מבצע מכה לא חמושה אחת.

נשיכה (עולה 2 פעולות). הערפד מבצע התקפת נשיכה אחת.