סאקבוס/אינקבוס

בן-תופת בינוני (משנה צורה), ניטראלי רוע

דירוג שריון 15 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 66 (12ק8 + 12)
מהירות 9 מ׳, תעופה 18 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
8 (1-) 17 (3+) 13 (1+) 15 (2+) 12 (1+) 20 (5+)

מיומנויות הבחנה 5+, התגנבות 7+, שכנוע 9+, תובנה 5+, תרמית 9+
עמידות לנזק אש, ברק, קור, רעל; דוקר, חותך ומוחץ מהתקפות לא קסומות
חושים ראיית חושך 18 מ׳, הבחנה קבועה 15
שפות גיהנום, מדוברת, שאול, טלפתיה 18 מ׳
אתגר 4 (1,100 נק״נ)

קשר טלפתי. בן-התופת מתעלם מהגבלת הטווח של יכולת הטלפתיה שלו כאשר הוא מתקשר עם יצור תחת השפעת ההקסמה שלו. השניים אפילו לא חייבים להיות באותו מישור קיום.

משנה צורה. בן-התופת יכול להשתמש בפעולה כדי לשנות צורה לדמוי אדם קטן או בינוני, או חזרה לצורתו האמיתית. ללא כנפיים, בן-התופת מאבד את מהירות התעופה שלו. מלבד גודלו ומהירותו, נתוני המשחק שלו זהים בכל צורה. כל הציוד שהוא לובש או נושא אינו משתנה. הוא חוזר לצורתו האמיתית אם הוא מת.

פעולות

טופרים (צורת בן-תופת בלבד). התקפת נשק קפא״פ: 5+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 6 (1ק6 + 3) נזק חותך.

הקסמה. דמוי אדם אחד שבן-התופת יכול לראות בטווח 9 מ׳ ממנו צריך להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 15 או להפוך מוקסם באופן קסום למשך 1 יום. המטרה המוקסמת מצייתת לפקודות המילוליות או הטלפתיות של בן-התופת. אם המטרה סופגת נזק או מקבלת פקודה התאבדותית, היא יכולה לחזור על זריקת ההצלה, ואם היא מצליחה בה, ההשפעה מסתיימת. אם המטרה מצליחה בהצלה נגד ההשפעה, או שההשפעה מסתיימת, היא הופכת חסינה בפני יכולת ההקסמה של בן-התופת הזה למשך 24 השעות הבאות.

בן-התופת יכול להקסים רק מטרה אחת בכל זמן נתון. אם הוא מקסים יצור אחר, ההשפעה על המטרה הקודמת מסתיימת.

נשיקת ניקוז. בן-התופת מנשק יצור שהקסים או יצור שאינו מתנגד לכך. המטרה חייבת לבצע זריקת הצלה לחוסן בד״ק 15 נגד קסם זה, ולספוג 32 (5ק10 + 5) נזק תודעה אם נכשלה או חצי נזק אם הצליחה. מספר נקודות הפגיעה המירבי של המטרה מופחת בכמות השווה לנזק שספגה. הפחתה זו נמשכת עד שהמטרה מסיימת מנוחה ארוכה. המטרה מתה אם השפעה זו מפחיתה את מספר נקודות הפגיעה המירבי שלה ל-0.

אתריות. בן-התופת עוברת למישור האתרי מהמישור החומרי, או להיפך.