מלמולוען

שיקוץ בינוני, ניטארלי

דירוג שריון 9
נקודות פגיעה 67 (9ק8 + 27)
מהירות 3 מ׳, שחייה 3 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
10 (0+) 8 (1-) 16 (3+) 3 (4-) 10 (0+) 6 (2-)

חסינות למצבים שרוע
חושים ראיית חושך 18 מ׳, הבחנה קבועה 10
שפות
אתגר 2 (450 נק״נ)

קרקע משוקצת. הקרקע ברדיוס 3 מ׳ מסביב למלמולוען הופעת לתוואי שטח קשה דמוי בצק. כל יצור שמתחיל את תורו באזור זה חייב להצליח בזריקת הצלה לכוח בד״ק 10 או שהמהירות שלו מופחתת ל-0 עד תחילת תורו הבא.

מלמול. המלמולוען ממלמל דבר מה לא ברור בתנאי שהוא יכול לראות יצור כלשהו והוא לא חסר אונים. כל יצור שמתחיל את תורו בטווח 6 מ׳ מהמלולוען ויכול לשמוע אותו חייב להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 10. יצור שנכשל לא יכול לבצע פעולות תגובה עד תחילת תורו הבא והוא מגלגל ק8 כדי לקבוע מה הוא עושה בתורו. בתוצאה של 1 עד 4, היצור לא עושה כלום. בתוצאה של 5 או 6, היצור לא מבצע אף פעולה או פעולה נוספת ומשתמש בכל התנועה שלו כדי לנוע בכיוון שנקבע באקראי. בתוצאה של 7 או 8, היצור מבצע התקפת קפא״פ נגד יצור שנקבע באקראי בהישג שלו או לא עושה כלום אם הוא לא יכול לבצע התקפה כזו.

פעולות

התקפות מרובות. המלמולוען מבצע התקפת נשיכה אחת, ואם הוא יכול, משתמש ביכולת היריקה המעוורת שלו.

נשיכות. התקפת נשק קפא״פ: 2+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, יצור אחד. פגיעה: 17 (5ק6) נזק דוקר. אם המטרה היא בגודל בינוני או קטנה יותר, היא חייבת להצליח בזריקת הצלה לכוח בד״ק 10 או ליפול שרועה. אם המטרה נהרגת מנזק זה, היא נספגת לתוך המלמולוען.

יריקה מעוורת (טעינה 5-6). המלמולוען יורק גוש כימיקלים לעבר נקודה שהוא יכול לראות בטווח ½4 מ׳ ממנו. הגוש מתפוצץ בפגיעה בהבזק אור מסנוור. כל יצור בטווח ½1 מ׳ מההבזק חייב להצליח בזריקות הצלה לזריזות בד״ק 13, או להתעוור עד סוף תורו הבא.