מלאך חמה

יצור מרום גדול, סדר טוב

דירוג שריון 21 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 243 (18ק10 + 144)
מהירות 15 מ׳, תעופה 45 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
26 (8+) 22 (6+) 26 (8+) 25 (7+) 25 (7+) 30 (10+)

זריקות הצלה תבנ 14+, חכמ 14+, כרז 17+
מיומנויות הבחנה 14+
עמידות לנזק קורן; דוקר, חותך ומוחץ מהתקפות לא קסומות
חסינות לנזק רעל, תאובה
חסינות למצבים מבוהל, מוקסם, מורעל, תשוש
חושים ראיית אמת 36 מ׳, הבחנה קבועה 24
שפות הכל, טלפתיה 36 מ׳
אתגר 21 (33,000 נק״נ)

נשק מלאכי. התקפות הנשק של המלאך נחשבות קסומות. כאשר הוא פוגע עם נשק כלשהו, הנשק גורם 6ק8 נזק קורן נוסף (כלול בהתקפות).

מודעות קדושה. המלאך יודע אם הוא שומע שקר.

יכולת הטלת לחשים טבעית. יכולת הטלת הלחשים של המלאך היא כריזמה (ד״ק הצלה מלחש 25). המלאך יכול להטיל את הלחשים הבאים, ללא צורך ברכיבים חומריים:

לפי רצון: גילוי רשע או טוב, היעלמות מעין (עצמי בלבד)

3 / יום כל אחד: מחסום להבים, הפגת רוע או טוב, תחיית המתים

1 / יום כל אחד: תקשור, שליטה במזג האוויר

עמידות לקסם. המלאך נהנה מיתרון בזריקות הצלה נגד לחשים והשפעות קסומות אחרות.

פעולות

התקפות מרובות. המלאך מבצע שתי התקפות חרב אדירה.

חרב אדירה. התקפת נשק קפא״פ: 15+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 22 (4ק6 + 8) נזק חותך ועוד 27 (6ק8) נזק קורן.

קשת ארוכה משמידה. התקפת נשק טווח: 13+ לפגיעה, טווח 45/180 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 15 (2ק8 + 6) נזק דוקר ועוד 27 (6ק8) נזק קורן. אם המטרה היא יצור עם 100 נקודות פגיעה או פחות, הוא צריך להצליח בזריקת הצלה לחוסן בד״ק 15 או למות.

חרב מעופפת. המלאך משחרר את החרב האדירה שלו והיא מרחפת באופן קסום בחלל פנוי בטווח ½1 מ׳ ממנו. אם המלאך יכול לראות את החרב, הוא יכולה לתת לה פקודה טלפתית בתור פעולה נוספת לעוף עד 15 מ׳ ולבצע התקפה אחת נגד מטרה כלשהי או לחזור לידיו של המלאך. אם החרב המרחפת היא מטרתה של כל השפעה, היא נחשבת כנאחזת בידי המלאך. החרב המרחפת נופלת אם המלאך מת.

מגע מרפא (4 / יום). המלאך נוגע ביצור אחר. המטרה משיבה באופן קסום 40 ​​(8ק8 + 4) נקודות פגיעה, ומשוחררת מכל קללה, מחלה, רעל, עיוורון או חירשות.

פעולות אגדיות

המלאך יכול לבצע 3 פעולות אגדיות, לבחירתו מתוך האפשרויות הבאות. ניתן להשתמש רק בפעולה אגדית אחת בכל פעם ורק בסוף תורו של יצור אחר. המלאך משיב פעולות אגדיות שניצל בתחילת תורו.

שיגור. המלאך משתגר באופן קסום, יחד עם כל הציוד שהוא לובש או נושא, לחלל פנוי שהוא רואה בטווח 36 מ׳.

פרץ צורב (עולה 2 פעולות). המלאך מפיץ אנרגיה קדושה קסומה. כל יצור לבחירתו בטווח 3 מ׳ צריך לבצע זריקת הצלה לזריזות בד״ק 23, ואם הוא נכשל לספוג 14 (4ק6) נזק אש ועוד 14 (4ק6) נזק קורן, או חצי נזק אם הצליח.

מבט מסנוור (עולה 3 פעולות). המלאך בוחר ביצור אחד שהוא יכול לראות בטווח 9 מ׳ ממנו כמטרה. אם המטרה יכולה לראות אותו, היא חייבת להצליח בזריקת הצלה לחוסן בד״ק 15 או להתעוור עד שקסם כגון הלחש שיקום פחות מרפא את העיוורון.