מכשפת ים

יצור פייה בינוני, תוהו רוע

דירוג שריון 14 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 52 (7ק8 + 21)
מהירות 9 מ׳, שחייה 12 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
16 (3+) 13 (1+) 16 (3+) 12 (1+) 12 (1+) 13 (1+)

חושים ראיית חושך 18 מ׳, הבחנה קבועה 11
שפות ים, מדוברת, ענקית
אתגר 2 (450 נק״נ)

אמפיבית. המכשפה יכול לנשום אוויר ומים.

מראה מחריד. כל דמוי אדם שמתחיל את תורו בטווח 9 מ׳ מהמכשפה ויכול לראות את צרותה האמיתי של המכשפה, חייב לבצע זריקת הצלה לחוכמה בד״ק 11. יצור שנכשל בהצלה הופך מבוהל למשך 1 דקה. יצור יכול לחזור על זריקת ההצלה בסוף תורו, עם חיסרון אם המכשפה נמצאת בקו ראייה, ואם ההצלה מצליחה ההשפעה מסתיימת. אם זריקת הצלה של היצור מצליחה או שההשפעה מסתיימת עבורו, היצור הופך חסין בפני המראה המחריד של המכשפה למשך 24 שעות.

אלא אם המטרה מופתעת או שהמכשפה מגלה את צורתה האמיתית בפתאומיות, המטרה יכולה להסיט את מבטה ולהימנע מזריקה ההצלה הראשונה. יצור המסיט את מבטו סובל מחסרון בגלגולי התקפה נגד המכשפה עד תחילת תורו הבא.

פעולות

טופרים. התקפת נשק קפא״פ: 5+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 10 (2ק6 + 3) נזק חותך.

בהיית מוות. המכשפה בוחרת יצור מבוהל אחד שהיא יכולה לראות בטווח 9 מ׳ ממנה. אם המטרה יכולה לראות את המכשפה, היא חייבת להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 11 נגד קסם זה אחרת נקודות פגיעה מופחתות ל-0.

מראה אשליתי. המכשפה מכסה את עצמה, ואת כל מה שהיא לובשת ונושאת, באשליה קסומה שגורמת לה להיראות כמו יצור מכוער אחר בגודל הכללי שלה ובצורת דמוי אדם. ההשפעה מסתיימת אם המכשפה משתמשת בפעולה נוספת כדי לסיים את האשליה או אם היא מתה.

השינויים שקורים בעזרת יכולת זו לא עומדים בבדיקה פיזית. לדוגמה, המכשפה יכולה להראות כאילו אין לה טופרים, אבל כל אחד שנוגע ביד שלה מרגיש את הטופרים. במקרים אחרים, יצור צריך להשתמש בפעולה כדי לבדוק חזותית את האשליה ולהצליח בבדיקה תבונה (חקירה) בד״ק 16 כדי להבחין כי המכשפה מחופשת.