מכשפה ירוקה

יצור פייה בינוני, ניטראלי רוע

דירוג שריון 17 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 82 (11ק8 + 33)
מהירות 9 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
18 (4+) 12 (1+) 16 (3+) 13 (1+) 14 (2+) 14 (2+)

מיומנויות הבחנה 4+, התגנבות 3+, מאגיה 3+, תרמית 4+
חושים ראיית חושך 18 מ׳, הבחנה קבועה 14
שפות דרקונית, מדוברת, חורש
אתגר 3 ​​(700 נק״נ)

אמפיבית. המכשפה יכול לנשום אוויר ומים.

יכולת הטלת לחשים טבעית. יכולת הטלת הלחשים של המכשפה היא כריזמה (ד״ק הצלה מלחש 12). היא יכולה להטיל את הלחשים הבאים, ללא צורך ברכיבים חומריים:

לפי רצון: אורות מרקדים, בידיון פחות, בוז אכזרי

חיקוי. המכשפה יכולה לחקות קולות בעלי חיים וקולות דמויי אדם. יצור ששומע את הקולות יכול להבחין שמדובר בחיקוי עם הוא מצליח בבדיקת חוכמה (תובנה) בד״ק 14.

פעולות

טופרים. התקפת נשק קפא״פ: 6+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 13 (2ק8 + 4) נזק חותך.

מראה אשליתי. המכשפה מכסה את עצמה, ואת כל מה שהיא לובשת ונושאת, באשליה קסומה שגורמת לה להיראות כמו יצור אחר בגודל הכללי שלה ובצורת דמוי אדם. האשליה מסתיימת אם המכשפה משתמשת בפעולה נוספת כדי לסיים את האשליה או אם היא מתה.

השינויים שקורים בעזרת יכולת זו לא עומדים בבדיקה פיזית. לדוגמה, המכשפה יכולה להראות כאילו יש לה עור חלק, אבל כל אחד שנוגע בה מרגיש את עורה המחוספס. במקרים אחרים, יצור צריך להשתמש בפעולה כדי לבדוק חזותית את האשליה ולהצליח בבדיקה תבונה (חקירה) בד״ק 20 כדי להבחין כי המכשפה מחופשת.

מעבר בלתי נראה. המכשפה הופכת בלתי נראית באופן קסום עד שהיא מתקיפה או עד שהריכוז שלה מסתיים (כאילו היא מתרכזת בלחש). בעודה בלתי נראית, היא לא משאיר שום ראיות פיזיות לנוכחותה, ולכן ניתן לגלות אותה רק על ידי קסם. כל ציוד שהיא לובשת או נושאת הופך בלתי נראה יחד איתה.