טאראסק

תפלץ אדיר (טיטאן), חסר נטייה

דירוג שריון 25 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 676 (33ק20 + 330)
מהירות 12 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
30 (10+) 11 (0+) 30 (10+) 3 (4-) 11 (0+) 11 (0+)

זריקות הצלה תבנ 5+, חכמ 9+, כרז 9+
חסינות לנזק אש, רעל; דוקר, חותך ומוחץ מהתקפות לא קסומות
חסינות למצבים מבוהל, מוקסם, מורעל, משותק
חושים אל-ראייה 36 מ׳, הבחנה קבועה 10
שפות
אתגר 30 (155,000 נק״נ)

עמידות אגדית (3 / יום). אם הטאראסק נכשל בזריקת הצלה, הוא יכול במקום זאת לבחור להצליח בה.

עמידות לקסם. הטאראסק נהנה מיתרון בזריקות הצלה נגד לחשים והשפעות קסומות אחרות.

שריון מחזיר. כאשר מטילים על הטאראסק את הלחש קליע קסם, לחש שאזור ההשפעה שלו הוא קו או לחש הדורש גלגול התקפה בטווח, גלגל ק6. בתוצאה של 1 עד 5, הטאראסק אינו מושפע. בתוצאה של 6, הטאראסק אינו מושפע, וההשפעה משתקפת חזרה לעבר מטיל הלחש כאילו מקורה בטאראסק ומטיל הלחש הוא המטרה.

מפלצת מצור. הטאראסק גורם נזק כפול לחפצים ומבנים.

פעולות

התקפות מרובות. הטאראסק יכול להשתמש בנוכחות מבהילה. לאחר מכן הוא מבצע חמש התקפות: אחת עם נשיכה, שתיים עם טופרים, אחת עם קרניים ואחת עם זנב. הוא יכול להשתמש בהתקפת בליעה במקום לנשוך.

נשיכה. התקפת נשק קפא״פ: 19+ לפגיעה, הישג 3 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 36 (4ק12 + 10) נזק דוקר. אם המטרה היא יצור, הוא הופך אחוז (ד״ק לבריחה 20). עד שהאחיזה מסתיימת, המטרה מרוסנת, והטאראסק לא יכול לאחוז מטרה נוספת.

טופר. התקפת נשק קפא״פ: 19+ לפגיעה, הישג ½4 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 28 (4ק8 + 10) נזק חותך.

קרניים. התקפת נשק קפא״פ: 19+ לפגיעה, הישג 3 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 32 (4ק10 + 10) נזק דוקר.

זנב. התקפת נשק קפא״פ: 19+ לפגיעה, הישג 6 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 24 (4ק6 + 10) נזק מוחץ. אם המטרה היא יצור, הוא חייב להצליח בזריקת הצלה לכוח בד״ק 20 או ליפול שרוע.

נוכחות מבהילה. כל יצור לבחירת הטאראסק בטווח 36 מ׳ ממנו שמודע לנוכחותו חייב להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 17 או להפוך מבוהל למשך 1 דקה. יצור יכול לחזור על זריקת ההצלה בסוף תורו, עם חיסרון אם הטאראסק נמצא בקו ראייה, ואם ההצלה מצליחה ההשפעה מסתיימת. אם יצור מצליח בהצלה או שההשפעה מסתיימת עבורו, היצור הופך חסין מפני הנוכחות המבהילה של הטאראסק למשך 24 השעות הבאות.

בליעה. הטאראסק מבצע התקפת נשיכה אחת נגד יצור מגודל גדול או קטן יותר שהוא אוחז. אם ההתקפה פוגעת, המטרה סופגת את נזק הנשיכה, היא נבלעת והאחיזה מסתיימת. כל עוד היצור בתוך הטראסק הוא עיוור ומרוסן, הוא נהנה ממחסה מלא נגד התקפות והשפעות אחרות מחוץ לטאראסק, וסופג 56 (16ק6) נזק חומצה בתחילת כל תור של הטאראסק.

אם הטאראסק סופג 60 נקודות נזק או יותר בתור אחד מהיצור שבתוכו, הטאראסק חייב להצליח בזריקת הצלה לחוסן בד״ק 20 בסוף תור זה או להקיא את כל היצורים שבלע, אשר נופלים שרועים בחלל בטווח 3 מ׳ מהטאראסק. אם הטאראסק מת, יצור שבלע מפסיק להיות מרוסן על ידו ויכול לצאת מהגופה על ידי שימוש ב-9 מ׳ של תנועה, וליפול שרוע מחוצה לה.

פעולות אגדיות

הטאראסק יכול לבצע 3 פעולות אגדיות, לבחירתו מתוך האפשרויות הבאות. ניתן להשתמש רק בפעולה אגדית אחת בכל פעם ורק בסוף תורו של יצור אחר. הטאראסק משיב פעולות אגדיות שניצל בתחילת התור שלו.

התקפה. הטראסק מבצע התקפת טופר אחת או התקפת זנב אחת.

תזוזה. הטאראסק נע עד חצי ממהירותו.

לעיסה (עולה 2 פעולות). הטאראסק מבצע התקפת נשיכה אחת או משתמש ביכולת הבליעה שלו.