חד-קרן

יצור מרום גדול, סדר טוב

דירוג שריון 12
נקודות פגיעה 67 (9ק10 + 18)
מהירות 15 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
18 (4+) 14 (2+) 15 (2+) 11 (0+) 17 (3+) 16 (3+)

חסינות לנזק רעל
חסינות למצבים מוקסם, מורעל, משותק
חושים ראיית חושך 18 מ׳, הבחנה קבועה 13
שפות אלפית, חורש, מרום, טלפתיה 18 מ׳.
אתגר 5 (1,800 נק״נ)

הסתערות. אם חד-הקרן נע לפחות 6 מ׳ בקו ישר לכיוון המטרה ואז תוקף עם התקפת קרן באותו סיבוב, המטרה סופגת 9 (2ק8) נזק דוקר נוסף. אם המטרה היא יצור, הוא חייב להצליח בזריקת הצלה לכוח בד״ק 15 או ליפול שרוע.

יכולת הטלת לחשים טבעית. יכולת הטלת הלחשים של חד-הקרן היא כריזמה (ד״ק הצלה מלחש 14). חד-הקרן יכול להטיל את הלחשים הבאים, ללא צורך ברכיבים:

לפי רצון: גילוי רשע או טוב, יצירות הדרואיד, מעבר ללא עקבות

1 / יום כל אחד: הרגעת רגשות, הפגת רוע או טוב, סיבוך

עמידות לקסם. חד-הקרן נהנה מיתרון בזריקות הצלה נגד לחשים והשפעות קסומות אחרות.

נשק קסום. התקפות הנשק של חד-הקרן נחשבות קסומות.

פעולות

התקפות מרובות. חד-הקרן מבצע שתי התקפות: התקפת פרסות אחת והתקפת קרן אחת.

פרסות. התקפת נשק קפא״פ: 7+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 11 (2ק6 + 4) נזק מוחץ.

קרן. התקפת נשק קפא״פ: 7+ לפגיעה, הישג ½1מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 8 (1ק8 + 4) נזק דוקר.

מגע מרפא (3 / יום). חד-הקרן נוגע ביצור אחר עם הקרן. המטרה משיבה באופן קסום 11 (2ק8 + 2) נקודות פגיעה. בנוסף, המגע מסיר כל מחלה ומנטרל כל רעל שמשפיעים על המטרה.

שיגור (1 / יום). חד-הקרן משגר באופן קסום את עצמו ועד שלושה יצורים שלא מתנגדים לכך ושהוא יכול לראות בטווח ½1 ממנו, יחד עם כל ציוד שהם לובשים או נושאים, אל מיקום שחד-הקרן מכיר, במרחק של עד ½1 ק״מ.

פעולות אגדיות

חד-הקרן יכול לבצע 3 פעולות אגדיות, לבחירתו מתוך האפשרויות הבאות. ניתן להשתמש רק בפעולה אגדית אחת בכל פעם ורק בסוף תורו של יצור אחר. חד-הקרן משיב פעולות אגדיות שניצל בתחילת התור שלו.

פרסות. חד-הקרן מבצע התקפת פרסות אחת.

מגן מנצנץ (עולה 2 פעולות). חד-הקרן יוצר שדה מנצנץ קסום סביב עצמו או יצור אחר שהוא יכול לראות בטווח 18 מ׳ ממנו. המטרה נהנית מתוסף +2 לדרג״ש עד סוף הסיבוב הבא של חד-הקרן.

ריפוי עצמי (עולה 3 פעולות). חד-הקרן משיב 11 (2ק8 + 2) נקודות פגיעה.