דרקון נחושת בוגר

דרקון עצום, תוהו טוב

דירוג שריון 18 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 184 (16ק12 + 80)
מהירות 12 מ׳, טיפוס 12 מ׳, תעופה 24 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
23 (6+) 12 (1+) 21 (5+) 18 (4+) 15 (2+) 17 (3+)

זריקות הצלה זרז 6+, חוסן 10+, חכמ 7+, כרז 8+
מיומנויות הבחנה 12+, התגנבות 6+, תרמית 8+
חסינות לנזק חומצה
חושים אל-ראייה 18 מ׳, ראיית חושך 36 מ׳, הבחנה קבועה 22
שפות דרקונית, מדוברת
אתגר 14 (11,500 נק״נ)

עמידות אגדית (3 / יום). אם הדרקון נכשל בזריקת הצלה, הוא יכול במקום זאת לבחור להצליח בה.

פעולות

התקפות מרובות. הדרקון יכול להשתמש בנוכחות מבהילה. לאחר מכן הוא מבצע שלוש התקפות: אחת עם נשיכה ושתיים עם טופרים.

נשיכה. התקפת נשק קפא״פ: 11+ לפגיעה, הישג 3 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 17 (2ק10 + 6) נזק דוקר.

טופר. התקפת נשק קפא״פ: 11+ לפגיעה, הישג 3 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 13 (2ק6 + 6) נזק חותך.

זנב. התקפת נשק קפא״פ: 11+ לפגיעה, הישג ½4 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 15 (2ק8 + 6) נזק מוחץ.

נוכחות מבהילה. כל יצור לבחירת הדרקון, הנמצא בטווח 36 מ׳ ממנו ומודע לנוכחותו חייב להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 16 או להפוך מבוהל למשך 1 דקה. יצור יכול לחזור על זריקת ההצלה בסוף תורו, ואם ההצלה מצליחה ההשפעה מסתיימת. אם יצור מצליח בהצלה או שההשפעה מסתיימת עבורו, היצור הופך חסין מפני הנוכחות המבהילה של הדרקון למשך 24 השעות הבאות.

נשק נשיפה (טעינה 5-6). הדרקון משתמש באחת התקפות הנשיפה הבאות:

נשיפת חומצה. הדרקון נושף חומצה בקו באורך 18 מ׳ וברוחב ½1 מ׳. כל יצור בקו חייב לבצע זריקת הצלה לזריזות בד״ק 18, ואם הוא נכשל הוא סופג 54 (12ק8) נזק חומצה, או חצי נזק אם הצליח.

נשיפה מאטה. הדרקון נושף גז בחרוט באורך 18 מ׳. כל יצור באזור זה חייב להצליח בזריקת הצלה לחוסן בד״ק 18. יצור שנכשל, לא יכול להשתמש בפעולות תגובה, המהירות שלו מופחת לחצי והוא לא יכול לבצע יותר מהתקפה אחת בתורו. בנוסף, היצור יכול להשתמש בפעולה או בפעולה נוספת בתורו, אבל לא בשתיהן. השפעות אלה נמשכות למשך 1 דקה. היצור יכול לחזור על זריקת ההצלה בסוף תורו, ואם ההצלה מצליחה ההשפעה מסתיימת.

פעולות אגדיות

הדרקון יכול לבצע 3 פעולות אגדיות, לבחירתו מתוך האפשרויות הבאות. הדרקון יכול להשתמש רק בפעולה אגדית אחת בכל פעם ורק בסוף תורו של יצור אחר. הדרקון משיב פעולות אגדיות שניצל בתחילת התור שלו.

זיהוי. הדרקון מבצע בדיקת חוכמה (הבחנה).

התקפת זנב. הדרקון מבצע התקפת זנב.

התקפת כנף (עולה 2 פעולות). הדרקון מנופף בכנפיו. כל יצור בטווח 3 מ׳ מהדרקון חייב להצליח בזריקת הצלה לזריזות בד״ק 19 או לספוג 13 (2ק6 + 6) נזק מוחץ ולפול שרוע. לאחר מכן הדרקון יכול לעוף עד חצי ממהירות התעופה שלו.