דרקון לבן עתיק

דרקון אדיר, תוהו רוע

דירוג שריון 20 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 333 (18ק20 + 144)
מהירות 12 מ׳, חפירה 12 מ׳, תעופה 24 מ׳, שחייה 12 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
26 (8+) 10 (0+) 26 (8+) 10 (0+) 13 (1+) 14 (2+)

זריקות הצלה זרז 6+, חוסן 14+, חכמ 7+, כרז 8+
מיומנויות הבחנה 13+, התגנבות 6+
חסינות לנזק קור
חושים אל-ראייה 18 מ׳, ראיית חושך 36 מ׳, הבחנה קבועה 23
שפות דרקונית, מדוברת
אתגר 20 (25,000 נק״נ)

הליכת קרח. הדרקון יכול לנוע ולטפס על פני משטחים קפואים ללא צורך בבדיקת תכונה. בנוסף, תוואי שטח קשה המורכב מקרח או משלג לא עולה לו בתנועה נוספת.

עמידות אגדית (3 / יום). אם הדרקון נכשל בזריקת הצלה, הוא יכול במקום זאת לבחור להצליח בה.

פעולות

התקפות מרובות. הדרקון יכול להשתמש בנוכחות מבהילה. לאחר מכן הוא מבצע שלוש התקפות: אחת עם נשיכה ושתיים עם טופרים.

נשיכה. התקפת נשק קפא״פ: 14+ לפגיעה, הישג ½4 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 19 (2ק10 + 8) נזק דוקר ועוד 9 (2ק8) נזק קור.

טופר. התקפת נשק קפא״פ: 14+ לפגיעה, הישג 3 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 15 (2ק6 + 8) נזק חותך.

זנב. התקפת נשק קפא״פ: 14+ לפגיעה, הישג 6 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 17 (2ק8 + 8) נזק מוחץ.

נוכחות מבהילה. כל יצור לבחירת הדרקון, הנמצא בטווח 36 מ׳ ממנו ומודע לנוכחותו חייב להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 16 או להפוך מבוהל למשך 1 דקה. יצור יכול לחזור על זריקת ההצלה בסוף תורו, ואם ההצלה מצליחה ההשפעה מסתיימת. אם יצור מצליח בהצלה או שההשפעה מסתיימת עבורו, היצור הופך חסין מפני הנוכחות המבהילה של הדרקון למשך 24 השעות הבאות.

נשיפת קור (טעינה 5-6). הדרקון נושף קרח בחרוט באורך 27 מ׳. כל יצור באזור הגז חייב לבצע זריקת הצלה לחוסן בד״ק 22 ולספוג 72 (16ק8) נזק קור אם נכשל או חצי נזק אם הצליח.

פעולות אגדיות

הדרקון יכול לבצע 3 פעולות אגדיות, לבחירתו מתוך האפשרויות הבאות. הדרקון יכול להשתמש רק בפעולה אגדית אחת בכל פעם ורק בסוף תורו של יצור אחר. הדרקון משיב פעולות אגדיות שניצל בתחילת התור שלו.

זיהוי. הדרקון מבצע בדיקת חוכמה (הבחנה).

התקפת זנב. הדרקון מבצע התקפת זנב.

התקפת כנף (עולה 2 פעולות). הדרקון מנופף בכנפיו. כל יצור בטווח ½4 מ׳ מהדרקון חייב להצליח בזריקת הצלה לזריזות בד״ק 22 או לספוג 15 (2ק6 + 8) נזק מוחץ ולפול שרוע. לאחר מכן הדרקון יכול לעוף עד חצי ממהירות התעופה שלו.