דריאדה

יצור פייה בינוני, ניטראלי

דירוג שריון 11 (16 עם עור קליפה)
נקודות פגיעה 22 (5ק8)
מהירות 9 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
10 (0+) 12 (1+) 11 (0+) 14 (2+) 15 (2+) 18 (4+)

מיומנויות הבחנה 4+, התגנבות 5+
חושים ראיית חושך 18 מ׳, הבחנה קבועה 14
שפות אלפית, חורש
אתגר 1 (200 נק״נ)

יכולת הטלת לחשים טבעית. יכולת הטלת הלחשים של הדריאדה היא כריזמה (ד״ק הצלה מלחש 14). הדריאדה יכולה להטיל את הלחשים הבאים, ללא צורך ברכיבים חומריים:

לפי רצון: יצירות הדרואיד

3 / יום כל אחד: סיבוך, גרגרי מרפא

1 / יום כל אחד: עור קליפה, מעבר ללא עקבות, אלת עץ

עמידות לקסם. הדריאדה נהנית מיתרון בזריקות הצלה נגד לחשים והשפעות קסומות אחרות.

דיבור עם חיות וצמחים. הדריאדה יכולה לתקשר עם חיות וצמחים כאילו הם חולקים שפה.

צעד עץ. פעם אחת בתורה, הדריאדה יכולה להשתמש ב-3 מ׳ של תנועה כדי לנוע באופן קסום לתוך עץ חי בהישג ידה לצאת מעץ חי אחר בטווח 18 מ׳ מהעץ הראשון ולהופיע בחלל פנוי בטווח ½1 מ׳ מהעץ השני. שני העצים חייבים להיות מגודל גדול או גדולים יותר.

פעולות

נבוט. התקפת נשק קפא״פ: 2+ לפגיעה (+6 לפגיעה עם אלת עץ), הישג ½1 מ׳, מטרה אחת. פגיעה: 2 (1ק4) נזק מוחץ, או 8 (1ק8 + 4) נזק מוחץ עם אלת עץ.

הקסמת פייה. הדריאדה בוחרת דמוי אדם אחד או חיה אחת שהיא יכולה לראות בטווח 9 מ׳ ממנה כמטרה. אם המטרה יכולה לראות את הדריאדה, היא חייבת להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 14 או להפוך מוקסמת. היצור המקוסם רואה בדריאדה כחברה שהוא סומך עליה שתשגיח ותגן עליו. למרות שהמטרה אינה תחת שליטת הדריאדה, היא רואה את הבקשות והפעולות של הדריאדה בצורה החיובית ביותר.

בכל פעם שהדריאדה או בעלי בריתה מזיקים בדרך כלשהי למטרה, היא יכולה לחזור על זריקת ההצלה, ואם ההצלה מצליחה ההשפעה מסתיימת. אחרת, ההשפעה נמשכת 24 שעות או עד שהדריאדה מתה, עוברת למישור קיום שונה מהמטרה או מסיימת את ההשפעה בוןר פעולת נוספת. אם המטרה מצליחה בזריקת הצלה, היא הופכת חסינה בפני הקסמת הפייה של הדריאדה למשך 24 השעות הבאות.

הדריאדה יכולה שיהיו לה לכל היותר דמוי אדם אחד ועד שלוש חיות מוקסמים בכל זמן נתון.