גלימתן

שיקוץ גדול, תוהו ניטראלי

דירוג שריון 14 (שריון טבעי)
נקודות פגיעה 78 (12ק10 + 12)
מהירות 3 מ׳ תעופה 12 מ׳

כוח זרז חוסן תבנ חכמ כרז
17 (3+) 15 (2+) 12 (1+) 13 (1+) 12 (1+) 14 (2+)

מיומנויות התגנבות 5+
חושים ראיית חושך 18 מ׳, הבחנה קבועב 11
שפות דיבור עמוק, מעמקים
אתגר 8 (3,900 נק״נ)

העברת נזק. כאשר הגלימתן אוחז יצור, הוא סופג רק חצי מהנזק הנגרם לו (מעוגל מטה), והיצור סופג את החצי השני.

מראה שקרי. כאשר הגלימתן לא זז וחלקו התחתון לא חשוף, לא ניתן להבחין בינו לבין גלימת עור כהה.

רגישות לאור. כאשר הגלימתן נמצא באזור אור בוהק הוא סובל מחסרון בגלגולי התקפה ובדיקות חוכמה (הבחנה) המסתמכות על ראייה.

פעולות

התקפות מרובות. הגלימתן מבצע שתי התקפות: התקפת נשיכה אחת והתקפת זנב אחת.

נשיכה. התקפת נשק קפא״פ: 6+ לפגיעה, הישג ½1 מ׳, יצור אחד. פגיעה: 10 (2ק6 + 3) נזק דוקר, ואם המטרה היא מגודל גדול או קטנה יותר, הגלימתן נצמד אליה. אם הגלימתן נהנה מיתרון נגד המטרה, הוא נצמד לראשה של המטרה, והיא הופעת עיוורת ולא מסוגלת לנשום כל עוד הגלימתן צמוד אליה. כל עוד הוא נצמד ליצור, הגלימתן יכול לבצע את הההתקפה רק נגד המטרה והוא נהנה מיתרון בגלגול ההתקפה. הגלימתן יכול לנתק את עצמו על ידי ניצול ½1 מ׳ תנועה. כל יצור, כולל המטרה, יכול למצל פעולה כדי לנתק את הגלימתן על ידי הצלחה בבדיקת כוח בד״ק 16.

זנב. התקפת נשק קפא״פ: 6+ לפגיעה, הישג 3 מ׳, יצור אחד. פגיעה: 7 (1ק3 + 3) נזק חותך.

גניחה. כל יצור בטווח 18 מ׳ מהגלימתן שיכול לשמוע את הגניחה ואיננו שיקוץ חייב להצליח בזריקת הצלה לחוכמה בד״ק 13 או להפוך מבוהל עד סוף הסיבוב הבא של הגלימתן. יצור שמצליח בהצלה, הופך חסין מפני גניחת הגלימתן למשך 24 השעות הבאות

יצירי דימיון (נטען לאחר מנוחה קצרה או ארוכה). הגלימתן יוצר באופן קסום שלושה העתקים אשליתיים של עצמו, אם הוא לא באזור אור בוהק. הכפילים נעים איתו, מחקים את פעולותיו ומחליפים כל הזמן מיקום כדי שאי אפשר יהיה לעקוב אחר הכפילן האמיתי. אם הכפילן עובר באזור של אור בוהק, הכפילים נעלמים.

כאשר יצור כלשהו מנסה לפגוע בגלימתן עם התקפה או לחש מזיק כאשר לפחות כפיל אחד נשאר, היצור מגלגל באקראי כדי לקבוע אם הוא מכוון לגלימתן או לאחד הכפילים. יצור אינו מושפע על ידי השפעה קסומה זו אם הוא לא יכול לראות או אם הוא מסתמך על חושים מלבד ראיה.

לכפיל יש את הדרג״ש של הגלימתן ומשתמש בזריקות ההצלה שלו. אם התקפה פוגעת בכפיל, או אם הוא נכשל בזריקת הצלה נגד השפעה הגורמת נזק, הכפיל נעלם.