קנה כוח אדונים

קנה, אגדי (דורש התכווננות)

לקנה זה יש ראש בעל שפה, והוא משמש כאלה קסומה המעניקה תוסף 3+ לגלגולי התקפה ונזק הנעשים באמצעותה. לקנה יש מאפיינים הקשורים לשישה כפתורים שונים המסודרים בשורה לאורך הידית. בנוסף יש לו שלושה מאפיינים אחרים, המפורטים בהמשך.

שישה כפתורים. אתה יכול ללחוץ על אחד מששת הכפתורים בתור פעולה נוספת. ההשפעה של כל כפתור נמשכת עד שאתה לוחץ על כפתור אחר או עד שאתה לוחץ על אותו כפתור שנית, פעולה הגורמת לקנה לחזור לצורתו הרגילה.

אם אתה לוחץ על כפתור 1, הקנה הופך ללשון אש, כאשר להב בוער פורץ מהקצה הרחוק מראש הקנה.

אם אתה לוחץ על כפתור 2, ראש הקנה מתקפל מטה ושני להבים בצורת ירח קופצים החוצה והופכים את הקנה לגרזן קרב קסום המעניק תוסף 3+ לגלגולי התקפה ונזק הנעשים באמצעותו.

אם אתה לוחץ על כפתור 3, ראש המטה מתקפל מטה, וחוד חנית קופץ מקצה הקנה, בעוד ידית הקנה מתארכת לאורך 1.80 מ, והקנה הופך לחנית קסומה המעניקה תוסף 3+ לגלגולי התקפה ונזק הנעשים באמצעותה.

אם אתה לוחץ על כפתור 4, הקנה הופך למוט טיפוס באורך של עד 15 מ׳ לבחירתך. במשטחים קשים כמו למשל גרניט, המוט מקובע על ידי דורבן בתחתיתו ושלושה ווים בחלקו העליון. מוטות אופקיים באורך ½7 ס"מ נפרשים לצדדים, במרחק 30 ס״מ זה מזה, ויוצרים סולם. המוט יכול לשאת עד 2 טון. משקל גדול יותר או חוסר בעיגון מוצק גורמים לקנה לחזור לצורתו הרגילה.

אם אתה לוחץ על כפתור 5, הקנה הופך לאיל ניגוח ידני ומעניק למשתמש תוסף 10+ לבדיקות כוח שנעשות כדי לפרוץ דלתות, מתרסים ומחסומים אחרים.

אם אתה לוחץ על כפתור 6, המוט חוזר או נשאר בצורתו הרגילה ומציין את הצפון המגנטי (דבר לא קורה אם משתמשים ביכולת זו של הקנה במקום ללא צפון מגנטי). הקנה גם מעניק לך ידע על העומק המשוער שלך מתחת לפני האדמה או על הגובה שלך מעליה.

מקיז חיים. כאשר אתה פוגע ביצור עם התקפת קפא״פ באמצעות הקנה, אתה יכול להכריח את המטרה לבצע זריקת הצלה לחוסן בד״ק 17. אם ההצלה נכשלה, המטרה סופגת 4ק6 נזק תאובה נוסף, ואתה משיב מספר נקודות פגיעה השווה לחצי מנזק התאובה. לא ניתן להשתמש במאפיין זה שוב עד הזריחה הבאה.

שיתוק. כאשר אתה פוגע ביצור עם התקפת קפא״פ באמצעות הקנה, אתה יכול להכריח את המטרה לבצע זריקת הצלה לכוח בד״ק 17. אם ההצלה נכשלה, המטרה משותק למשך 1 דקה. המטרה יכולה לחזור על זריקת ההצלה בסוף כל אחת מתורותיה, ואם היא מצליחה ההשפעה מסתיימת. לא ניתן להשתמש במאפיין זה שוב עד הזריחה הבאה.

אימה. בעת החזקת הקנה, אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לכפות על כל יצור שאתה יכול לראות בטווח 9 מ׳ ממך לבצע זריקת הצלה לחוכמה בד״ק 17. מטרה שנכשלת מבוהלת ממך למשך 1 דקה. מטרה מבוהלת יכולה לחזור על זריקת ההצלה בסוף כל אחת מתורותיה, ואם היא מצליחה ההשפעה עליה מסתיימת. לא ניתן להשתמש במאפיין זה שוב עד הזריחה הבאה.