מטה ברק ורעם

מטה, נדיר מאוד (דורש התכווננות)

אפשר להשתמש במטה זה בתור מטה לחימה קסום המעניק תוסף 2+ לגלגולי התקפה ונזק הנעשים באמצעותו. בנוסף, יש לו את המאפיינים הנוספים הבאים. לאחר שימוש באחד המאפיינים האלה, לא ניתן להשתמש באותו מאפיין שוב עד הזריחה הבאה.

ברק. כאשר אתה פוגע עם התקפת קפא״פ באמצעות המטה, אתה יכול לגרום למטרה 2ק6 נזק ברק נוסף.

רעם. כאשר אתה פוגע עם התקפת קפא״פ באמצעות המטה, אתה יכול לגרום למטה להשמיע רעם, הנשמע למרחק 90 מ׳. המטרה שפגעת בה צריכה להצליח בזריקת הצלה לחוסן בד״ק 17 או להיות המומה עד סוף התור הבא שלך.

מכת ברק. אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לגרום לחזיז ברק לקפוץ מקצה המטה בקו ברוחב ½1 מ׳ ובאורך 36 מ׳. כל יצור בקו חייב לבצע זריקת הצלה לזריזות בד״ק 17, ולספוג 9ק6 נזק ברק אם נכשל בהצלה, או חצי נזק אם הצליח.

מכת רעם. אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לגרום למטה להשמיע רעם מחריש אוזניים, הנשמע למרחק 180 מ׳. כל יצור בטווח 18 מ׳ ממך (לא כולל אותך) חייב לבצע זריקת הצלה לחוסן בד״ק 17. יצור שנכשל בהצלה, סופג 2ק6 נזק רעם והופך חירש למשך 1 דקה. יצור שהצליח בהצלה סופג חצי נזק ולא נהיה חירש.

רעמים וברקים. אתה יכול להשתמש בפעולה כדי להשתמש במאפייני הברק והרעם בעת ובעונה אחת. פעולה זו אינה מנצלת את השימוש היומי במאפיינים אלה, אלא רק את השימוש במאפיין זה.