טבעת כוכבים נופלים

טבעת, נדיר מאוד (דורש התכווננות בשעת לילה בחוץ)

כאשר אתה עונד טבעת זו בתאורה עמומה או בחושך, אתה יכול להטיל אורות מרקדים ואור ממנה כרצונך. הטלת כל אחד מהלחשים מהטבעת דורש פעולה. לטבעת יש 6 מטענים המשמשים למאפיינים הבאים. הטבעת משיבה 1ק6 מטענים כל יום בזריחה.

אש פיות. אתה יכול לנצל 1 מטען כפעולה כדי להטיל אש פיות מהטבעת.

כדור ברקים. אתה יכול לנצל 2 מטענים כפעולה כדי ליצור בין אחד לארבעה כדורי ברקים בקוטר 1 מ׳. ככל שאתה יוצר יותר כדורים, עוצמת כל אחד מהכדורים פוחתת.

כל כדור מופיע בחלל פנוי שאתה יכול לראות בטווח 36 מ׳ ממך. הכדורים ממשיכים להתקיים כל עוד אתה מתרכז (כאילו אתה מתרכז בלחש), ולכל היותר למשך 1 דקה. כל כדור מפיץ תאורה עמומה ברדיוס 9 מ׳.

בתור פעולה נוספת, אתה יכול להזיז כל כדור למרחק של עד 9 מ׳, אבל לכל היותר למרחק של 36 מ׳ ממך. כאשר יצור שאינו אתה מתקרב עד לכדי ½1 מ׳ מכדור, הכדור פורק ברק לעבר היצור ונעלם. יצור זה צריך לבצע זריקת הצלה לזריזות בד״ק 15. אם היצור נכשל בהצלה, הוא סופג נזק ברק בהתבסס על מספר הכדורים שיצרת.

כדורים נזק ברק
4 2ק4
3 2ק6
2 5ק4
1 4ק12

כוכבים נופלים. אתה יכול לנצל 1 עד 3 מטענים כפעולה. עבור כל מטען שאתה מנצל, אתה משגר גרגר אור זוהר מן הטבעת לעבר נקודה שאתה יכול לראות בטווח 18 מ׳ ממך. כל יצור בתוך קובייה באורך ½4 מ׳ שמקורה בנקודה זו מומטר בניצוצות וחייב לבצע זריקת הצלה לזריזות בד״ק 15, ולספוג 5ק4 נזק אש אם נכשל בהצלה, או חצי נזק אם הצליח.