מראת לכידת חיים

חפץ פלא, נדיר מאוד

כאשר מתבוננים במראה זו באורך 1.20 מ׳ דרך השתקפות, ניתן לראות על פניה דמויות יצורים דהויות. המראה שוקלת 25 ק״ג, ויש לה דרג״ש 11 ו-10 נקודות פגיעה, והיא רגישה לנזק מוחץ. המראה מתנפצת ונהרסת כאשר היא יורדת ל-0 נקודות פגיעה.

אם המראה תלויה על משטח אנכי ואתה נמצא בטווח ½1 מ׳ ממנה, אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לומר את מילת הפקודה שלה ולהפעיל אותה. המראה נשארת פעילה עד שאתה משתמש בפעולה כדי לומר שוב את מילת הפקודה.

כל יצור אחר חוץ ממך שרואה את השתקפותו במראה כאשר היא פעילה, ונמצא בטווח 9 מ׳ ממנה חייב להצליח בזריקת הצלה לכריזמה בד״ק 15 או להילכד, יחד עם כל מה שהוא לובש או נושא, באחד מ-12 התאים החוץ מימדיים שלה. יצור מבצע את זריקת ההצלה עם יתרון אם הוא יודע מה אופי המראה, ויצירי כפיים מצליחים בזריקת ההצלה אוטומטית.

תא חוץ מימדי הוא מרחב אינסופי מלא ערפל סמיך אשר מגביל את טווח הראייה ל-3 מטרים. היצורים הלכודים במראה אינם מזדקנים, והם אינם צריכים לאכול, לשתות או לישון. יצור שנלכד במראה יכול להימלט באמצעות קסם המאפשר תנועה בין מישורית. אחרת, היצור מוגבל לתא עד שהוא משוחרר.

אם המראה לוכדת יצור, אבל כל שנים עשר התאים שלה מלאים, המראה משחררת יצור לכוד אחד באקראי כדי לפנות מקום לאסיר החדש. יצור משוחרר מופיע בחלל פנוי בטווח ראייה מהמראה, אך הוא פונה הרחק ממנה. אם המראה מתנפצת, כל היצורים שהיא מכילה משתחררים ומופיעים בחללים פנויים בסמוך אליה.

כאשר אתה נמצא בטווח ½1 מ׳ מהמראה, אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לומר שם של יצור אחד הלכוד בה או לבחור תא מסוים לפי מספרו. היצור שקראת בשמו או במספר התא שלו מופיע כתמונה על פני המראה. אתה והיצור יכולים לתקשר בצורה רגילה.

באופן דומה, אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לומר מילת פקודה אחרת כדי לשחרר יצור לכוד אחד. היצור המשוחרר מופיע, יחד עם חפציו, בחלל פנוי הקרוב למראה כאשר הוא פונה הרחק ממנה.