תרסיס פריזמטי

לחש תעצומה מדרג 7

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: עצמי (חרוט באורך 18 מ׳)
רכיבים: ק, ת
משך: מיידי

שמונה קרני אור צבעוניות מזנקות מידך. לכל קרן יש צבע, כוח ומטרה שונים. כל יצור בתוך חרוט באורך 18 מ׳ צריך לבצע זריקת הצלה לזריזות. עבור כל מטרה, גלגל ק8 כדי לקבוע איזו קרן משפיעה עליה.

  1. אדום. המטרה סופגת 10ק6 נזק אש אם נכשלה בהצלה, או חצי נזק אם הצליחה.
  2. כתום. המטרה סופגת 10ק6 נזק חומצה אם נכשלה בהצלה, או חצי נזק אם הצליחה.
  3. צהוב. המטרה סופגת 10ק6 נזק ברק אם נכשלה בהצלה, או חצי נזק אם הצליחה.
  4. ירוק. המטרה סופגת 10ק6 נזק רעל אם נכשלה בהצלה, או חצי נזק אם הצליחה.
  5. כחול. המטרה סופגת 10ק6 נזק קור אם נכשלה בהצלה, או חצי נזק אם הצליחה.
  6. אינדיגו. אם המטרה נכשלה בהצלה, היא מרוסנת. המטרה צריכה לבצע זריקת הצלה לחוסן בסוף כל תור שלה. אם היא מצליחה בשלוש הצלות, הלחש מסתיים. אם היא נכשלת בשלוש הצלות, היא הופכת סופית לאבן והיא במצב מאובן. ההצלחות והכשלונות לא צריכים להיות ברצף; עקוב אחר התוצאות עד אשר המטרה צוברת שלוש מסוג כלשהו.
  7. סגול. אם המטרה נכשלה בהצלה, היא מתעוורת. המטרה צריכה לבצע זריקת הצלה לחוכמה בתחילת תורך הבא. הצלחה בהצלה מסיימת את העיוורון. אם היא נכשלת בהצלה, המטרה נשלחת למישור קיום אחר לבחירתו של השה״ם ומפסיקה להיות עיוורת. (בדרך כלל, יצור שנמצא במישור שאינו מישור הבית שלו, מגורש חזרה למישור הבית שלו, בעוד יצורים אחרים מועברים למישור האסטרלי או האתרי).
  8. מיוחד. שתי קרניים פוגעות במטרה. גלגל פעמיים נוספות, אם גלגלת 8, גלגל מחדש.