שליטה במים

לחש תהפוכה מדרג 4

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 90 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (טיפת מים וקמצוץ אבק)
משך: ריכוז, עד 10 דקות

עד תום הלחש, אתה שולט בכל מים עומדים בתוך אזור לבחירתך בצורת קוביה באורך 30 מ׳. אתה יכול לבחור באחת ההשפעות הבאות בזמן הטלת הלחש. בתור פעולה בתורך, אתה יכול לחזור על אותה השפעה או לבחור אחרת.

שיטפון. אתה גורם למפלס המים לעלות לכל המים החופשיים באזור עד 6 מ׳. אם האזור כולל חוף, השיטפון עולה לעבר אדמה יבשה.

אם אתה בוחר אזור בתוך גוף מים גדול, אתה יוצר במקום זאת גל ענק בגובה 6 מ׳ שנע מצד אחד של האזור לצדו השני ומתנפץ שם. לכל כלי רכב מגודל עצום ומטה שנפגע מהגל יש סיכוי של 25 אחוז להתהפך.

מפלס המים נשאר באותו גובה עד תום הלחש או עד שאתה בוחר השפעה אחרת. אם השפעה זו יוצרת גל, הגל חוזר בתחילת התור הבא שלך כל עוד ההשפעה נמשכת.

קריעת ים. אתה גורם למים באזור לזוז לצדדים ויוצר מעבר יבש. המעבר נמשך לאורך אזור השפעת הלחש, והמים שהוסטו יוצרים קיר משני צידיו. המעבר נשאר יבש עד תום הלחש או עד שאתה בוחר השפעה אחרת. לאחר תום ההשפעה, המים חוזרים באיטיות וממלאים את המעבר במשך סיבוב אחד עד אשר מפלס המים חוזר למצבו הקודם.

הסטת הזרם. אתה גורם למים זורמים באזור לנוע בכיוון לבחירתך, אפילו אם המים צריכים לנוע על פני מכשולים, במעלה קיר או בכיוון לא סביר אחר. המים באזור נעים לפי הוראותיך, אבל אם הם יוצאים מאזור הלחש, הם ממשיכים את תנועתם לפי מצב השטח. המים ממשיכים לנוע בכיוון שבחרת עד תום הלחש או עד שאתה בוחר השפעה אחרת.

מערבולת. השפעה זו דורשת גוף מים בגודל של לפחות ריבוע באורך 15 מ׳ ועומק של לפחות ½7 מ׳. אתה יוצר מערבולת במרכז האזור. המערבולת הנוצרת היא ברוחב ½1 מ׳ בבסיסה, עד 15 מ׳ בחלקה העליון ובגובה של ½7 מ׳. כל יצור או חפץ הנמצא במים ובמרחק של עד ½7 מ׳ מהמערבולת נמשך 3 מ׳ לעברה. יצור יכול לשחות הרחק מהמערבולת בעזרת בדיקת כוח (אתלטיקה) מול ד״ק להצלה מלחש שלך.

כאשר יצור נכנס למערבולת בפעם הראשונה בתורו או מתחיל את תורו שם, הוא מבצע זריקת הצלה לכוח. אם הוא נכשל, היצור סופג 2ק8 נזק מוחץ והוא לכוד במערבולת עד תום הלחש. אם הוא הצליח בהצלה, היצור סופג חצי נזק ואינו לכוד. יצור הלכוד במערבולת יכול להשתמש בפעולה כדי לשחות הרחק מהמערבולת כמתואר לעיל, אבל סובל מחסרון לבדיקת הכוח (אתלטיקה) הנחוצה לשם כך.

בפעם הראשונה בכל תור שחפץ נכנס למערבולת, החפץ סופג 2ק8 נזק מוחץ; הנזק הזה קורה מחדש בכל סיבוב שהחפץ נשאר במערבולת.