שלטון בחיה

לחש הקסמה מדרג 4

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 18 מ׳
רכיבים: ק, ת
משך: ריכוז, עד 1 דקה

אתה מנסה להוליך שולל חיה שאתה יכול לראות בטווח. החיה צריכה להצליח בזריקת הצלה לחוכמה או להיות מוקסמת על ידך עד תום הלחש. אם אתה או יצורים ידידותיים אליך נלחמים בה, היא מקבלת יתרון בזריקת ההצלה.

כל עוד החיה מוקסמת, יש לך קשר טלפתי איתה כל עוד שניכם נמצאים באותו מישור קיום. אתה יכול להשתמש בקשר הטלפתי כדי לתת פקודות לחיה כל עוד אתה בהכרה (ללא צורך בפעולה), והיא תשתדל ככל יכולתה לבצעם. אתה יכול לציין דרך פעולה כללית ופשוטה, למשל ״תקוף את היצור״, ״רוץ לשם״ או ״הבא לי את החפץ הזה״. אם היצור משלים את המשימה ולא מקבל הנחיות נוספות ממך, הוא מגן ושומר על עצמו כמיטב יכולתו.

אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לשלוט לחלוטין ובאופן מדויק בחיה. עד סוף התור הבא שלך, היצור מבצע אך ורק את הפעולות שאתה בוחר, ולא עושה דבר מלבד מה שאתה מרשה לו לעשות. בזמן זה, אתה יכול גם לגרום ליצור לבצע פעולת תגובה, אבל זה דורש ממך לבצע פעולת תגובה גם כן.

בכל פעם שהיצור סופג נזק, הוא מבצע זריקת הצלה לחוכמה חדשה נגד הלחש. אם ההצלה מצליחה, הלחש מסתיים.

בדרגים גבוהים יותר. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 5, משך הלחש הוא ריכוז, עד 10 דקות. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 6, משך הלחש הוא ריכוז, עד 1 שעה. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 7, משך הלחש הוא ריכוז, עד 8 שעות.