שינוי צורה

לחש תהפוכה מדרג 9

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: עצמי
רכיבים: ק, ת, ח (כתר ירקן בשווי לפחות 1,500 מ״ז, שאתה מניח על ראשך לפני הטלת הלחש)
משך: ריכוז, עד 1 שעה

אתה משנה את צורתך לצורת יצור אחר עד תום הלחש. צורתך החדשה יכול להיות של כל יצור עם דירוג אתגר השווה או נמוך לדרגתך. היצור לא יכול להיות יציר כפיים או אל-מת, ואתה חייב היית לראות יצור כזה לפחות פעם אחת. אתה הופך ליצור ממוצע מסוג זה, כזה שאין לו דרגות מקצוע או יכולת הטלת לחשים.

נתוני המשחק שלך מוחלפים באלה של היצור שבחרת, אולם נטייתך וערכי התבונה, חוכמה וכריזמה שלך נשמרים. כמו כן אתה שומר על כל מיומנויותך ועל שליטתך בזריקות הצלה, בנוסף לאלה של היצור. אם ליצור יש את אותה שליטה כמוך והתוסף שלו גבוה משלך, השתמש בתוסף שלו במקום בשלך. אתה לא יכול להשתמש בפעולות אגדתיות או פעולות מאורה של צורתך החדשה.

אתה מקבל גם את נקודות וקוביות הפגיעה של הצורה החדשה. כאשר אתה חוזר לצורתך המקורית, אתה חוזר למספר נקודות הפגיעה שהיו לך לפני שינוי הצורה. אם אתה חוזר כתוצאה מירידה ל-0 נקודות פגיעה, כל נזק מעבר לכך עובר לצורתך הרגילה. כל עוד הנזק הנוסף לא מוריד את מספר נקודות הפגיעה של צורתך המקורית    ל-0, אתה לא מאבד הכרה.

אתה שומר על כל יתרונות מאפייני המקצוע והגזע שלך או מאפיינים ממקור אחר ואתה יכול להשתמש בהם, בתנאי שצורתך החדשה מסוגלת לעשות זאת פיזית. אתה לא יכול להשתמש בחושים מיוחדים שיש לך (למשל ראיית חושך) אלא אם לצורתך החדשה גם כן יש חושים אלה. אתה יכול לדבר רק אם היצור יכול לדבר בדרך כלל.

כאשר אתה משנה צורה, אתה בוחר האם הציוד שלך נופל לאדמה, מתמזג לתוך הצורה החדשה או נלבש על ידה. ציוד לבוש ממשיך להתנהג כרגיל. השה״ם מחליט האם זה הגיוני שהצורה החדשה תלבש פריט ציוד, בהתאם לצורת וגודל היצור. הציוד שלך לא משנה צורה או גודל כדי להתאים לצורתך החדשה, כל ציוד שלא ניתן ללבישה צריך ליפול לאדמה או להתמזג לתוך הצורה החדשה. ציוד שהתמזג לא משפיע עליך במצב זה.

עד תום הלחש, אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לשנות צורה שוב בהתאם לאותם חוקים ומגבלות לגבי הצורה המקורית, למעט שוני אחד: אם לצורה החדשה יש יותר נקודות פגיעה מצורתך הנוכחית, מספר נקודות הפגיעה שלך לא משתנה.