שיגור

לחש יצירה מדרג 7

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 3 מ׳
רכיבים: ק
משך: מיידי

לחש זה משגר מידית אותך ועד שמונה יצורים נוספים לבחירתך המסכימים לכך ואתה יכול לראות אותם בטווח, או חפץ אחד שאתה יכול לראות בטווח ליעד לבחירתך. אם בחרת לשגר חפץ, הוא חייב להיכנס כולו בקוביה באורך 3 מ׳ והוא אינו יכול להיות ברשות יצור המתנגד ללחש.

היעד שאתה בוחר חייב להיות מוכר לך והוא חייב להיות באותו מישור קיום כמוך. רמת ההיכרות שלך עם היעד קובעת האם אתה מגיע לשם בבטחה. השה״ם מגלגל ק100 ובודק בטבלה.

רמת הכרות. ״מעגל קבוע״ מציין מעגל שיגור קבוע שאתה מכיר את סדר הסמלים בו. ״חפץ מקושר״ מציין שיש ברשותך חפץ שנלקח מהיעד הרצוי בששת החודשים האחרונים, כמו למשל ספר מספריית אשף, מצעים מהסוויטה המלכותית או חתיכת שיש מקברו הסודי של ליץ׳.

״מוכר מאוד״ הינו מקום שאתה מבקר בקביעות, מקום שלמדת ביסודיות או מקום שאתה יכול לראות בזמן הטלת הלחש. ״נראה מדי פעם״ הינו מקום שראית יותר מפעם אחת, אבל הוא אינו מוכר לך מאוד. ״נראה פעם אחת״ הינו מקום שראית פעם אחת, אפילו על ידי קסם. ״תיאור״ הינו מקום שאתה מכיר דרך תיאור של מישהו אחר, למשל ממפה.

״יעד שגוי״ הינו מקום שאינו קיים. אולי ניסית לסקור את מקלטו של אויב אבל ראית רק אשליה במקום, או שאתה מנסה להשתגר למקום מוכר שאינו קיים עוד.

על המטרה. אתה והקבוצה (או החפץ) מופיעים היכן שרצית.

ליד המטרה. אתה והקבוצה (או החפץ) מופיעים במרחק אקראי מהיעד לכיוון אקראי. המרחק מהיעד הוא 1ק10 × 1ק10 אחוזים מהמרחק שהתכוונת לנוע. למשל, אם התכוונת לנוע 180 ק״מ, נחתת ליד המטרה וגלגלת 5 ו-3 בשתי הקוביות, אז אתה מפספס את המטרה ב-15 אחוזים או 27 ק״מ. השה״ם קובע את הכיוון יחסית למטרה שאליו הגעת על ידי גלגול ק8 כאשר 1 מסמן צפון, 2 צפון-מזרח, 3 מזרח וכן הלאה סביב נקודות המצפן. אם ניסית להגיע לעיר נמל והגעת 27 ק״מ לתוך הים, אתה עלול להיות בצרות.

אזור דומה. אתה והקבוצה (או החפץ) מגיעים לאזור שונה אשר דומה חזותית או אחרת לאזור המטרה. אם למשל ניסית להגיע למעבדת הבית שלך, אתה מוצא את עצמך במעבדה של אשף אחר או בחנות לצורכי אלכימיה שבה כלים רבים הדומים לאלה אשר במעבדה שלך. באופן כללי, אתה מופיע באזור הדומה הקרוב ביותר, אבל מכיוון ללחש אין הגבלת מרחק, אתה יכול למצוא את עצמך בכל מקום באותו מישור הקיום.

תקלה. הקסם הבלתי צפוי של הלחש מתבטא במסע קשה. כל אחד מהיצורים המשוגרים (או החפץ המשוגר) סופג 3ק10 נזק כוח קסום והשה״ם מגלגל מחדש בטבלה לראות להיכן הגעתם (תקלות מרובות יכולות לקרות, כל אחת גורמת נזק בנפרד).

 

רמת הכרות תקלה אזור דומה ליד המטרה על המטרה
מעגל קבוע 01-100
חפץ מקושר 01-100
מוכר מאוד 01-05 06-13 14-24 25-100
נראה מדי פעם 01-33 34-43 44-53 54-100
נראה פעם אחת 01-43 44-53 54-73 74-100
תיאור 01-43 44-53 54-73 74-100
יעד שגוי 01-50 51-100