קיר אבן

לחש תעצומה מדרג 5

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 36 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (גוש גרניט קטן)
משך: ריכוז, עד 10 דקות

קיר אבן מוצק ולא קסום מופיע בנקודה שאתה בוחר בטווח. עובי הקיר הוא 15 ס״מ והוא מורכב מעשרה חלקים בגודל 3 מ׳ על 3 מ׳. כל חלק חייב לגעת בחלק אחר. לחלופין אתה יכול ליצור חלקים בגודל 3 מ׳ על 6 מ׳ ובעובי ½7 ס״מ בלבד.

אם הקיר עובר דרך חלל בו נמצא יצור, היצור נדחף לצד אחד של הקיר (לבחירתך). אם היצור יהיה מוקף בקירות מכל צדדיו (או בקיר וחפצים מוצקים אחרים), היצור מבצע זריקת הצלה לזריזות. אם הוא מצליח, הוא יכול להשתמש בפעולת תגובה כדי לנוע עד למהירות שלו כדי לא להיות מוקף על ידי הקיר.

הקיר יכול להיות בכל צורה שתבחר, אבל הוא לא יכול לתפוס את אותו מרחב כמו יצור או חפץ אחר. הקיר לא חייב להיות אנכי או לנוח על יסודות מוצקים. הקיר חייב לעומת זאת להתחבר ולהתמך על ידי אבן קיימת. כך אתה יכול להשתמש בלחש זה כדי לגשר מעל תהום או כדי ליצור רמפה.

אם אתה מגשר מעל יותר מ-6 מ׳, גודל כל חלק בקיר נחצה לשניים כדי ליצור תומכות. אתה יכול גם לעצב בגסות את הקיר כדי ליצור צריחים, ביצורים וכדומה.

הקיר הינו חפץ עשוי אבן שניתן לגרום לו נזק ובכך לפרוץ אותו. לכל חלק של הקיר יש דרג״ש 15 ו-30 נקודות פגיעה לכל ½2 ס״מ של עובי. חלק שמספר נקודות הפגיעה שלו ירד ל-0 נהרס ועשוי לגרום לחלקים אחרים בקיר להתמוטט לפי החלטת השה״ם.

אם אתה מתרכז בלחש זה עד תומו, הקיר הופך קבוע ולא ניתן להפיגו. אחרת הקיר נעלם בתום הלחש.