עריכת זיכרון

לחש הקסמה מדרג 5

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 9 מ׳
רכיבים: ק, ת
משך: ריכוז, עד 1 דקה

אתה מנסה לעצב מחדש את זיכרונותיו של יצור כלשהו. יצור אחד שאתה יכול לראות צריך לבצע זריקת הצלה לחוכמה. את אתה נלחם ביצור, יש לו יתרון בהצלה. אם היצור נכשל בהצלה, הוא הופך מוקסם על ידך עד תום הלחש.

היצור המוקסם נחשב חסר אונים ולא מודע לסביבתו, אבל הוא יכול עדיין לשמוע אותך. אם הוא סופג נזק או לחש אחר מכוון כלפיו, הלחש מסתיים וזיכרונותיה של המטרה לא משתנות.

כל עוד ההקסמה ממשיכה, אתה יכול להשפיע על זיכרונותיה של המטרה אודות אירוע שהיא חוותה ב-24 השעות האחרונות, ושנמשך לכל היותר 10 דקות. אתה יכול למחוק לצמיתות את כל זיכרונותיה מהאירוע, לגרום למטרה לזכור את האירוע בפרטי פרטים ובצלילות מוחלטת, לשנות את זיכרונותיה מהאירוע או ליצור זיכרון של אירוע אחר.

אתה חייב לדבר עם המטרה כדי לתאר איך זיכרונותיה מושפעים, והיא חייבת להבין את שפתך כדי שהזיכרונות החדשים יכו שורש. מוחה משלים את הפערים בפרטי התיאור שלך. אם הלחש מסתיים לפני שסיימת לתאר את הזיכרונות החדשים, זיכרונות היצור לא משתנים. הזיכרונות החדשים מתקבעים במוחו כשהלחש מסתיים.

זיכרון חדש לא בהכרח משפיע על התנהגותו של היצור, בייחוד אם הזיכרון סותר את אופיו הטבעי, נטייתו או אמונותיו. היצור יתעלם מזיכרון לא הגיוני, כמו למשל זיכרון שתול שלו נהנה לטבול בחומצה, אולי על ידי התייחסות אליו כחלום רע. השה״ם יכול להחליט שזיכרון מסוים לא הגיוני מספיק מכדי להשפיע על היצור באופן משמעותי.

לחש הסרת קללה או שיקום דגול המוטל על המטרה משיב את זיכרונותיה האמיתיים.

בדרגים גבוהים יותר. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 6 ומעלה, אתה יכול לשנות את זיכרונותיה של המטרה אודות אירוע שקרה עד לפני 7 ימים (דרג 6), 30 ימים (דרג 7), 1 שנה (דרג 8) או בכל זמן בעברה (דרג 9).