סמל

לחש מגננה מדרג 7

זמן הטלה: 1 דקה
טווח: מגע
רכיבים: ק, ת, ח (כספית, זרחן ואבקת יהלומים ואבני לשם בשווי כולל של לפחות 1,000 מ״ז, הנצרכים על ידי הלחש)
משך: עד שמופג או מופעל

כאשר אתה מטיל לחש זה, אתה חורט אות מזיק על משטח (כמו למשל חלק רצפה, קיר או שולחן) או בתוך חפץ שניתן לסגור כך שיסתיר את האות (למשל ספר, מגילה או תיבת אוצר). אם בחרת משטח, האות יכול לכסות לכל היותר שטח בקוטר 3 מ׳. אם בחרת חפץ, החפץ חייב להישאר במקומו; אם החפץ מוזז יותר מאשר 3 מ׳ מהמקום בו הטלת את הלחש, האות נשבר, והלחש מסתיים ללא הפעלתו.

האות הינו כמעט בלתי נראה, וניתן למצוא אותו רק בבדיקת תבונה (חקירה) מול ד״ק הצלה מלחשים שלך.

אתה מחליט מה מפעיל את האות כאשר אתה מטיל את הלחש. עבור אות החקוק על משטח, ההפעלות הנפוצות ביותר כוללות מגע או דריכה על האות, הסרה של חפץ אחר המכסה אותו, התקרבות עד כדי מרחק מסוים ממנו או הפעלה של החפץ עליו הוא חקוק. עבור אות החקוק בתוך מיכל, ההפעלות הנפוצות ביותר הן פתיחת החפץ, התקרבות אליו למרחק מסוים או ראיה או קריאה של האות.

אתה יכול להגביל את ההפעלה כך שהלחש יופעל רק תחת תנאים מסוימים או בהתאם למאפיינים פיזיים של היצור המפעיל (כמו למשל גובה או משקל) או סוג היצור (למשל האות יכול להשפיע על מכשפות או משני צורה). אתה יכול גם לציין יצורים שלא מפעילים את האות, למשל אלו שאומרים מילת קוד מסוימת.

כאשר אתה חורט את האות, בחר אחת מהאפשרויות הבאות להשפעה שלו. כאשר הוא מופעל, האות זוהר וממלא כדור ברדיוס 18 מ׳ בתאורה עמומה למשך 10 דקות, ולאחר מכן הלחש מסתיים. כל יצור שנמצא בכדור בזמן הפעלת האות מושפע על ידי האות, כמו גם יצור שנכנס לכדור בפעם הראשונה בתורו או מסיים את תורו שם.

הימום. כל מטרה מבצעת זריקת הצלה לחוכמה ואם היא נכשלת הופכת המומה.

חוסר תקווה. כל מטרה מבצעת זריקת הצלה לכריזמה. מטרה שנכשלה מוכה בייאוש למשך 1 דקה. בזמן זה, היא לא יכולה לתקוף או להשתמש ביכולות, לחשים או השפעות קסומות אחרים כדי להזיק ליצור כלשהו.

טירוף. כל מטרה מבצעת זריקת הצלה לתבונה. מטרה שנכשלה מאבדת את שפיותה למשך 1 דקה. יצור מטורף לא יכול לבצע פעולות, לא מבין מה יצורים אחרים אומרים, לא יכול לקרוא ומדבר רק בג׳יבריש. השה״ם שולט בתנועותיו שהינן בלתי צפויות.

כאב. כל מטרה מבצעת זריקת הצלה לחוסן ואם היא נכשלת היא הופכת חסרת אונים מכאבי תופת למשך 1 דקה.

מוות. כל מטרה מבצעת זריקת הצלה לחוסן, וסופגת 10ק10 נזק תאובה אם נכשלה או חצי נזק אם הצליחה.

סכסוך. כל מטרה מבצעת זריקת הצלה לחוסן. מטרה שנכשלה בהצלה מתחילה להתווכח ולריב עם כל יצור אחר למשך 1 דקה. בזמן זה היא לא מסוגלת לתקשר וסובלת מחסרון בגלגולי התקפה ובדיקות יכולת.

פחד. כל מטרה צריכה לבצע זריקת הצלה לחוכמה ולהיות מבוהלת למשך 1 דקה אם היא נכשלה. כל עוד היא מבוהלת, המטרה מפילה כל דבר שהיא מחזיקה וחייבת לנוע לפחות 9 מ׳ הרחק מהאות בכל תור שלה, אם היא מסוגלת.

שינה. כל מטרה מבצעת זריקת הצלה לחוכמה ואם היא נכשלת נרדמת למשך 10 דקות. יצור שנרדם מתעורר אם הוא סופג נזק או אם מישהו אחר משתמש בפעולה כדי לנער אותו או לסתור לו עד שהוא מתעורר.