מתחם שמור

לחש מגננה מדרג 6

זמן הטלה: 10 דקות
טווח: מגע
רכיבים: ק, ת, ח (קטורת, מעט גופרית ושמן, חבל קשור,  מעט דם תפלץ שחום וקנה כסף בשווי לפחות 10 מ״ז)
משך: 24 שעות

אתה יוצר קסם שמירה המגן על שטח של עד 225 מ״ר (ריבוע באורך 15 מ׳, 100 ריבועים באורך ½1 מ׳ או עשרים וחמישה ריבועים באורך 3 מ׳). האזור המוגן יכול להגיע לגובה 6 מ׳ ולהיות בכל צורה שתבחר. אתה יכול להגן על מספר קומות במצודה על ידי חלוקת האזור בין הקומות, כל עוד אתה יכול ללכת לכל אזור בזמן הטלת הלחש.

כאשר אתה מטיל את הלחש אתה יכול לציין מספר יצורים מסוימים שאינם מושפעים על ידי חלק או כל ההשפעות שבחרת. אתה יכול גם לציין סיסמא, שכאשר היא נאמר בקול, הופכת את האומר לחסין בפני השפעות אלה.

מתחם שמור יוצר את ההשפעות הבאות בתוך האזור המוגן.

מזדרונות. ערפל ממלא את המזדרונות המוגנים, הופך אותם למעורפלים בכבדות. בנוסף, בכל מפגש מזדרונות או פיצול המאפשר בחירת כיוון, יש סיכוי של 50 אחוז שיצור אחר מלבדך יאמין שהכיוון הוא הפוך לכיוון שבחר.

דלתות. כל הדלות באזור המוגן נעולות באופן קסום, כאילו נחתמו על ידי הלחש מנעול מאגי. בנוסף, אתה יכול לכסות עד עשר דלתות באשליה (השקולה להשפעת חפץ מטעה של הלחש בדיון פחות) שיראו כחלקים רגילים של קיר.

מדרגות. קורים ממלאים את כל חדרי המדרגות באזור המוגן מהתקרה ועד הרצפה כמו בלחש קורים. קורים אלה גדלים מחדש תוך 10 דקות אם שורפים או קורעים אותם כל עוד מתחם שמור לא הסתיים.

השפעות אחרות. אתה יכול למקם לבחירתך אחת מההשפעות הקסומות הבאות, בתוך האזור השמור של המצודה.

  • מקם אורות מרקדים בארבעה מזדרונות. אתה יכול לקבוע תוכנית פשוטה וחוזרת עבור האורות עד תום הלחש מתחם שמור.
  • מקם פה קסמים בשני מקומות.
  • מקם ענן צחנה בשני מקומות. האדים מופיעים במקומות שבחרת ומופיעים מחדש תוך 10 דקות אם הופגו על ידי רוח, כל עוד הלחש מתחם שמור לא הסתיים.
  • מקם משב רוח קבוע בפרוזדור או חדר.
  • מקם הצעה במיקום אחד. אתה בוחר אזור בגודל של עד ריבוע באורך ½1 מ׳ וכל יצור שנכנס לאזור או עובר בו מקבל את ההצעה במחשבותיו.

כל אזור הלחש מקרין קסם. לחש הפגת קסם המוטל על השפעה מסוימת, אם הוא מצליח, מסיר את ההשפעה הזו בלבד.

אתה יכול ליצור הגנה קבועה על ידי הטלת הלחש בכל יום במשך שנה.