מיכל נשמה

לחש תאובה מדרג 6

זמן הטלה: 1 דקה
טווח: עצמי
רכיבים: ק, ת, ח (אבן חן, קריסטל, מיכל קדוש או מיכל טקסי אחר בשווי של לפחות 500 מ״ז)
משך: עד שמופג

גופך נכנס למצב קפוא בזמן שנשמתך עוזבת אותו ונכנסת לתוך המיכל המשמש לרכיב חומרי עבור הלחש. כל עוד נשמתך נשארת במיכל, אתה מודע לסביבתך כאילו אתה נמצא בחלל בו נמצא המיכל. אתה לא יכול לנוע או להשתמש בתגובות. הפעולה היחידה שאתה יכול לבצע היא להשליך את נשמתך למרחק של עד 30 מ׳ החוצה מן המיכל, או בחזרה לגופך החי (ובכך לסיים את הלחש) או בכדי לנסות להשתלט על גוף דמוי-אדם.

אתה יכול לנסות להשתלט על כל דמוי-אדם בטווח 30 מ׳ ממך שאתה יכול לראות (לא ניתן להשתלט על יצורים המוגנים על יד הגנה מרוע וטוב או מעגל קסום). המטרה צריכה לבצע זריקת הצלה לכריזמה. אם היא נכשלה, נשמתך עוברת לתוך גופה ונשמתה שלה נלכדת במיכל. אם היא הצליחה בהצלה, המטרה מתנגדת לניסיון ההשתלטות, ואתה לא יכול לנסות להשתלט עליה שוב במשך 24 שעות.

אם השתלטת על גופו של יצור, אתה שולט בו. נתוני המשחק שלך מוחלפים על ידי נתוני המשחק של היצור, אבל אתה שומר על נטייתך ועל ערכי התבונה, חוכמה וכריזמה שלך. אתה שומר על יתרונות מאפייני המקצוע שלך. אם למטרה יש דרגות במקצוע כלשהו, אתה לא יכול להשתמש במאפייני המקצוע שלה.

באותו זמן, היצור הלכוד יכול להשתמש בחושיו מתוך המיכל, אבל הוא לא יכול לנוע או לבצע כל פעולה.

כאשר אתה שולט בגוף, אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לחזור מהגוף הנשלט חזרה למיכל, אם הוא נמצא בטווח 30 מ׳, ובכך להחזיר את נשמתו של היצור חזרה לגופו. אם הגוף מת בזמן שאתה בתוכו, היצור מת, ואתה צריך לבצע זריקת הצלה לכריזמה למול ד״ק הטלת הלחשים שלך. אם הצלחת, אתה חוזר למיכל כל עוד הוא בטווח 30 מ׳ ממך. אחרת אתה מת.

אם המיכל מושמד או הלחש מסתיים, נשמתך חוזרת מיד לגופך. אם גופך נמצא במרחק של יותר מ-30 מ׳ ממך או שגופך מת כאשר אתה מנסה לחזור אליו, אתה מת. אם נשמת יצור אחר נמצאת במיכל כאשר הוא מושמד, היא חוזרת לגופו אם הגוף חי ובמרחק של עד 30 מ׳. אחרת היצור מת.

כאשר הלחש מסתיים, המיכל מושמד.