מארה

לחש הקסמה מדרג 1

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 9 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (טיפת דם)
משך: ריכוז, עד 1 דקה

עד שלושה יצורים לבחירתך שאתה יכול לראות בטווח חייבים לבצע זריקת הצלה לכריזמה. עד תום הלחש, כאשר מטרה שנכשלה בזריקת ההצלה מבצעת גלגול התקפה או זריקת הצלה, היא חייבת לגלגל ק4 ולהפחית את התוצאה מגלגול ההתקפה או זריקת ההצלה.

בדרגים גבוהים יותר. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 2 ומעלה, אתה יכול להשפיע על יצור אחד נוסף לכל דרג לחש מעל ל-1.