יציר-סוד

לחש יצירה מדרג 1 (טקס)

זמן הטלה: 1 שעה
טווח: 3 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (פחם, קטורת ועשבים בשווי 10 מ״ז הנצרכים על ידי אש במחתה מפליז)
משך: מיידי

אתה מגייס לשירותך יציר-סוד, רוח שעוטה צורת חיה לבחירתך: דג (קיפר), חתול, ינשוף, לטאה, נחש ארסי, נץ, סוס-ים, סמור, סרטן, עכביש, עכברוש, עורב, עטלף, צפרדע (או קרפדה) או תמנון. יציר-הסוד מופיע בחלל פנוי בטווח ויש לו את נתוני החייה שבחרת, אולם הוא נחשב יצור מרום, פייה או בן-תופת לבחירתך במקום חייה.

יציר-הסוד שלך פועל בנפרד ממך, אבל הוא תמיד מציית לפקודותיך. בקרב, הוא מגלגל יוזמה עבור עצמו ופועל בתורו. יציר-סוד לא יכול לתקוף, אבל הוא יכול לבצע פעולות אחרות כרגיל.

כאשר נקודות הפגיעה של יציר-הסוד מופחתות ל-0, הוא נעלם מבלי להשאיר מאחוריו צורה פיזית. הוא מופיע מחדש לאחר שאתה מטיל את הלחש שוב.

כל עוד יציר-הסוד נמצא בטווח 30 מ׳ ממך, אתה יכול לתקשר איתו טלפתית. בנוסף, בתור פעולה אתה יכול לראות דרך עיניו ולשמוע מה שהוא שומע עד תחילת תורך הבא, ואתה יכול להשתמש בכל חוש מיוחד שיש ליציר-הסוד. בזמן שאתה משתמש ביכולת זו, אתה חירש ועיוור ביחס לחושיך.

בתור פעולה, אתה יכול לשחרר זמנית את יציר-הסוד. הוא נעלם לתוך מישור כיס, שם הוא מחכה לזימונך. לחלופין, אתה יכול לשחרר אותו באופן קבוע. כאשר הוא משוחרר זמנית, אתה יכול בתור פעולה לגרום לו להופיע מחדש בחלל פנוי בטווח 9 מ׳ ממך.

אתה לא יכול שיהיו לך יותר מיציר-סוד אחד בכל רגע נתון. אם אתה מטיל לחש זה בזמן שכבר יש לך יציר-סוד, אתה גורם לו ללבוש צורה חדשה במקום. בחר אחת מהצורות מהרשימה לעיל. יציר-הסוד שלך לובש צורה זו.

בנוסף, כאשר אתה מטיל לחש בטווח מגע, יציר-הסוד יכול להעביר את הלחש כאילו הוא הטיל אותו. יציר-הסוד חייב להיות בטווח 30 מ׳ ממך, והוא צריך להשתמש בתגובה שלו כדי להעביר את הלחש כאשר אתה מטיל אותו. אם הלחש דורש גלגול התקפה, אתה משתמש במתאם ההתקפה שלך.