יצירת אל-מת

לחש תאובה מדרג 6

זמן הטלה: 1 דקה
טווח: 3 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (כד חרס מלא באדמת קבר, כד חרס מלא במים מלוחים ואבן שוהם בשווי 150 מ״ז לכל גופה)
משך: מיידי

אתה יכול להטיל לחש זה רק בלילה. בחר עד שלוש גופות של דמויי-אדם בינוניים או קטנים בטווח. כל גופה הופכת לגועל תחת שליטתך. (לשה״ם יש את נתוני היצור).

בתור פעולה נוספת בכל תור שלך, אתה יכול לפקד באמצעות המחשבה על כל יצור שיצרת באמצעות לחש זה אם היצור נמצא בטווח 36 מ׳ ממך (אם אתה שולט במספר יצורים, אתה יכול לתת את אותה פקודה לכמה מהם שתרצה בו זמנית). אתה בוחר מה היצור יעשה ולאן הוא ינוע בתורו הבא, או שאתה יכול לתת לו פקודה כללית, למשל לשמור על חדר או פרוזדור מסוים. אם אתה לא נותן לו אף פקודה, היצור יגן על עצמו מפני יצורים עוינים בלבד. לאחר שניתנה הפקודה, היצור ימשיך לבצע אותה עד תום המשימה.

היצור נמצא תחת שליטתך למשך 24 שעות, לאחר מכן הוא מפסיק לציית לפקודות שנתת לו. בכדי להאריך את השליטה שלך ביצור ל-24 שעות נוספות, אתה חייב להטיל לחש זה על היצור שוב לפני תום 24 השעות הנוכחיות. שימוש זה מחדש את שליטתך בעד שלושה יצורים שיצרת באמצעות לחש זה, במקום ליצור יצורים חדשים.

בדרגים גבוהים יותר. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 7, אתה יכול ליצור או לחדש את שליטתך בארבעה גועלים. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 8, אתה יכול ליצור או לחדש את שליטתך בחמישה גועלים או בשני גועלים או ביעותים. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 9, אתה יכול ליצור או לחדש את שליטתך בשישה גועלים, שלושה גועלים או ביעותים או שתי מומיות.