יד הקוסם

לחש תעצומה מדרג 5

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 36 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (קליפת ביצה וכפפה מעור נחש)
משך: ריכוז, עד 1 דקה

אתה יוצר יד גדולה העשויה מכוח קסום שקוף ומנצנץ בחלל פנוי שאתה יכול לראות בטווח. היד ממשיכה להתקיים עד תום הלחש, והיא זזה לפי פקודותיך ומחקה את תנועות היד שלך.

היד היא חפץ עם דרג״ש 20 ומספר נקודות פגיעה השווה למספר נקודות הפגיעה המירבי שלך. אם היא יורדת ל-0 נקודות פגיעה, הלחש מסתיים. ליד יש ערכי כוח של 26 (8+) וזריזות של 10 (0+). היד לא תופסת את כל החלל בו היא נמצאת.

כאשר אתה מטיל את הלחש וכפעולה נוספת בכל אחד מתורותיך הבאים, אתה יכול להזיז את היד עד 18 מ׳ ואז לבצע את אחת הפעולות הבאות איתה:

אגרוף קפוץ: היד מכה יצור או חפץ יחיד בטווח ½1 מ׳ ממנה. בצע התקפת לחש בקפא״פ עבור היד עם נתוני המשחק שלך. אם פגעת, המטרה סופגת 4ק8 נזק כוח קסום.

יד כוחנית: היד מנסה לדחוף יצור בטווח של עד ½1 מ׳ ממנה לכיוון שאתה בוחר. בצע בדיקת תחרות כוח עם ערך הכוח של היד למול ערך הכוח (אתלטיקה) של המטרה. אם המטרה היא בגודל בינוני או קטנה יותר, יש לך יתרון בבדיקה. אם הצלחת, היד דוחפת את המטרה ½1 מ׳ ועוד ½1 מ׳ לכל נקודת תוסף תכונת הטלת הלחשים שלך. היד נעה עם המטרה ונשארת בטווח ½1 מ׳ ממנה.

יד אוחזת: היד מנסה לאחוז יצור עד גודל עצום (כולל) בטווח ½1 מ׳ ממנה. השתמש בערך הכוח של היד כדי לבצע את האחיזה. אם גודל המטרה הוא בינוני או קטן יתר, אתה מקבל יתרון בבדיקה. כל עוד היד אוחזת במטרה אתה יכול להשתמש בפעולה נוספת כדי למחוץ את המטרה. כאשר אתה עושה זאת, המטרה סופגת נזק מוחץ השווה ל-2ק6 + מתאם תכונת הטלת הלחשים שלך.

יד חוצצת: היד ממקמת את עצמה בינך לבין יצור לבחירתך עד שאתה נותן לה פקודה אחרת. היד נעה כך שהיא נשארת בינך לבין המטרה, ומעניקה לך מחסה חלקי מהמטרה. המטרה לא יכולה לנוע דרך החלל בו נמצאת היד אם ערך הכוח שלה שווה או נמוך מערך הכוח של היד. אם ערך הכוח שלה גדול מערך הכוח של היד, המטרה יכולה לנוע דרך החלל, אבל הוא נחשב תוואי שטח קשה עבור המטרה.

בדרגים גבוהים יותר. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 6 ומעלה, הנזק מהאגרוף הקפוץ גדל ב-2ק8 והנזק מיד אוחזת ב-2ק6 לכל דרג לחש מעל ל-5.