טלקינזיס

לחש תהפוכה מדרג 5

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 18 מ׳
רכיבים: ק, ת
משך: ריכוז, עד 10 דקות

אתה מקבל את היכולת להזיז או להפעיל יצורים או חפצים באמצעות המחשבה. כאשר אתה מטיל את הלחש, ובתור הפעולה שלך בכל סיבוב עד תום הלחש, אתה יכול לכפות את רצונותיך על יצור או חפץ אחד שאתה רואה בטווח, ולגרום לו את ההשפעה המתאימה לפי המתואר בהמשך. אתה יכול להשפיע על אותה מטרה, סיבוב אחר סיבוב, או לבחור מטרה חדשה בכל פעם. אם אתה מחליף מטרה, המטרה הקודמת כבר לא מושפעת על ידי הלחש.

יצור. אתה יכול לנסות להזיז יצור מגודל עצום או קטן יותר. בצע תחרות יכולת עם יכולת הטלת הלחשים שלך נגד יכולת הכוח של היצור. אם אתה מנצח בתחרות אתה מזיז את היצור עד 9 מ׳ בכל כיוון, כולל כלפי מעלה אבל לא מעבר לטווח הלחש. עד סוף תורך הבא היצור מרוסן על ידי אחיזתך הטלקינטית. יצור שהורם כלפי מעלה נשאר  מרחף באוויר.

בסיבובים הבאים, אתה יכול להשתמש בפעולה כדי לנסות לשמור על אחיזתך ביצור על ידי חזרה על התחרות.

חפץ. אתה יכול לנסות להזיז חפץ במשקל של עד 500 ק״ג. אם החפץ לא ברשות יצור אחר, אתה מצליח אוטומטית להזיז אותו עד 9 מ׳ בכל כיוון, אבל לא מעבר לטווח הלחש.

אם החפץ ברשות יצור, אתה צריך לבצע תחרות יכולת עם יכולת הטלת הלחשים שלך נגד יכולת הכוח של היצור. אם אתה מצליח, אתה מושך את החפץ מאחיזתו של היצור ויכול להזיז אותו עד 9 מ׳ בכל כיוון, אבל לא מעבר לטווח הלחש.

אתה יכול להפעיל שליטה עדינה על חפצים עם אחיזתך הטלקינטית, כמו למשל הפעלת כלי פשוט, פתיחת דלת או מיכל, הוצאה או אכסון חפץ במיכל פתוח או מזיגת תכולת בקבוקון.