התמרת אמת

לחש תהפוכה מדרג 9

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 9 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (טיפת כספית, גוש גומי ערבי ואניץ עשן)
משך: ריכוז, עד 1 שעה

בחר יצור או חפץ לא קסום אחד שאתה יכול לראות בטווח. אתה הופך את היצור ליצור אחר או לחפץ, או את החפץ ליצור (אתה לא יכול להשפיע על חפץ ברשות יצור אחר). ההתמרה נמשכת עד תום הלחש או עד שהמטרה יורדת ל-0 נקודות פגיעה או מתה. אם אתה מתרכז בלחש זה עד תום המשך, ההתמרה נשמרת עד שהיא מופגת.

לחש זה לא משפיע על משני צורה או על יצור עם 0 נקודות פגיעה. יצור שמתנגד ללחש יכול לבצע זריקת הצלה לחוכמה, ואם הוא מצליח הוא לא מושפע על ידי הלחש.

יצור ליצור. אם אתה הופך יצור ליצור מסוג אחר, צורתו החדשה יכולה להיות כל סוג שתבחר אשר דירוג האתגר שלו שווה או נמוך מזה של המטרה (או מדרגתה אן אין לה דירוג אתגר). נתוני המשחק של המטרה, כולל ערכי התכונה השכליים, מוחלפים כל ידי נתוני המשחק של צורתה החדשה. היצור שומר על נטייתו ואופיו.

היצור מקבל את נקודות הפגיעה של צורתו החדשה, וכאשר הוא חוזר לצורתו המקורית היצור חוזר למספר נקודות הפגיעה שהיו לו לפני ההתמרה. אם הוא חוזר כתוצאה מירידה ל-0 נקודות פגיעה, כל נזק נוסף עובר לצורתו הרגילה. כל עוד הנזק הנוסף לא מוריד את הצורה המקורית ל-0 נקודות פגיעה, הוא לא מאבד הכרה.

היצור מוגבל בפעולות שהוא יכול לבצע לפי אופי צורתו החדשה, והוא לא יכול לדבר, להטיל לחשים או לבצע כל פעולה הדורשת ידיים או דיבור, אלא אם צורתו החדשה מסוגלת לבצע פעולות כאלה.

ציוד המטרה מתמזג אל תוך הצורה החדשה. היצור לא יכול להפעיל, להשתמש, לאחוז או להנות בכל דרך מציודו.

חפץ ליצור. אתה יכול להפוך חפץ מכל סוג ליצור, כל עוד גודל היצור לא גדול מגודל החפץ ודירוג האתגר של היצור הוא 9 או פחות. היצור ידידותי כלפיך וכלפי בני בריתך. הוא פועל בתורותיך. אתה בוחר איזה פעולות הוא מבצע וכיצד הוא זז. לשה״ם יש את נתוני המשחק של היצור והוא מבצע את פעולות ותנועות היצור.

אם הלחש הופך קבוע, אתה מאבד את השליטה ביצור. הוא עשוי להישאר ידידותי כלפיך, בהתאם לאופן בו התייחסת אליו.

יצור לחפץ. אם אתה הופך יצור לחפץ, הוא מומר יחד עם בגדיו וכל ציודו לצורה זו. נתוני המשחק של היצור הופכים לאלה של החפץ, וליצור אין כל זיכרון של הזמן אותו בילה בתור חפץ, לאחר תום הלחש וחזרתו לצורתו המקורית.