הרדמה

לחש הקסמה מדרג 1

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 27 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (קמצוץ חול דק, עלי ורד או צרצר)
משך: 1 דקה

לחש זה מפיל יצורים לשינה קסומה. גלגל 5ק8; התוצאה היא מספר נקודות הפגיעה של היצורים המושפעים מלחש זה. יצורים בטווח 6 מ׳ מנקודה שאתה בוחר בטווח מושפעים לפי סדר עולה של מספר נקודות הפגיעה הנוכחיות שלהם (לא כולל יצורים חסרי הכרה). 

כל יצור המושפע מהלחש, החל מהיצור בעל מספר נקודות הפגיעה הנוכחי הנמוך ביותר, נופל חסר הכרה עד לתום הלחש, עד שהוא סופג נזק או עד שמישהו משתמש בפעולה כדי לנער או לסתור לו עד שהוא מתעורר. חסר את נקודות הפגיעה הנוכחיות של כל יצור המושפע לפני שאתה עובר ליצור הבא, עם מספר נקודות הפגיעה הנמוך ביותר מבין הנותרים. מספר נקודות הפגיעה של היצור צריכות להיות שוות או קטנות ממספר הנקודות שנותרו או שהוא לא מושפע כלל. 

אל-מתים ויצורים החסינים להקסמה לא מושפעים על ידי הלחש.

בדרגים גבוהים יותר. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 2 ומעלה, גלגל 2ק8 נוספים לכל דרג מעבר ל-1.