הקרנה אסטרלית

לחש תאובה מדרג 9

זמן הטלה: 1 שעה
טווח: 3 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (עבור כל יצור המושפע מלחש זה אתה צריך לספק אבן לשם בשווי לפחות 1,000 מ״ז ומטיל כסף מקושט בשווי לפחות 100 מ״ז. הלחש צורך את כל הרכיבים הללו)
משך: מיוחד

אתה ועד שמונה יצורים בטווח המסכימים לכך מקרינים את גופכם האסטרלי למישור האסטרלי (הלחש נכשל והטלת הלחש מבוזבזת אם אתה כבר במישור האסטרלי). הגוף החומרי שאתה משאיר מאחוריך נשאר חסר הכרה ובחיות מושהה; הוא לא זקוק לאוכל או אוויר והוא אינו מזדקן.

גופך האסטרלי זהה לצורתך החומרית כמעט בכל אופן, ומשכפל את נתוניך ואת הציוד שלך. ההבדל העיקרי הוא חוט כסוף הנמשך מבין שכמותיך אחורה והופך בלתי נראה לאחר 30 ס״מ. חוט זה הוא החיבור שלך לגופך החומרי. כל עוד הקשר לא מנותק, אתה יכול למצוא את דרכך הביתה. אם הקשר מנותק – דבר הקורה אך ורק כאשר השפעה כלשהי מציינת מפורשות שזה קורה – הנשמה והגוף שלך נפרדים, דבר ההורג אותך מיידית. 

צורתך האסטרלית יכולה לנוע בחופשיות דרך המישור האסטרלי ויכולה לעבור דרך שערים המובילים למישורים אחרים. אם אתה נכנס למישור חדש, או חוזר למישור בו היית כשהטלת את הלחש, הגוף שלך וכל הציוד שלך מועברים לאורך החוט הכסוף, דבר המאפשר לך להיכנס מחדש לגופך כאשר אתה נכנס למישור החדש. צורתך האסטרלית היא ישות נפרדת. כל נזק או השפעה אחרת שנגרמים לה לא משפיעים על גופך החומרי, והם מפסיקים להתקיים כאשר אתה חוזר אליו. 

הלחש מסתיים עבורך ועבור בני בריתך כאשר אתה משתמש בפעולה לבטל אותו. כאשר הלחש מסתיים, כל היצורים חוזרים לגופם החומרי ומתעוררים.

הלחש יכול להסתיים מוקדם עבורך או עבור כל אחד מבני בריתך. לחש הפגת קסם מוצלח המוטל על גוף אסטרלי או גוף חומרי מסיים את הלחש עבור היצור הזה. אם גופו המקורי של יצור או גופו האסטרלי יורדים ל-0 נקודות פגיעה, הלחש מסתיים עבור יצור זה. אם הלחש מסתיים והחוט הכסוף לא נפגע, החוט מושך את הצורה האסטרלית חזרה לתוך הגוף ומסיים מצב החיות המושהית.

אם אתה חוזר לגופך בטרם עת, בני בריתך נשארים בצורתם האסטרלית והם חייבים למצוא את דרכם בעצמם לגופם, בדרך כלל על ידי ירידה ל-0 נקודות פגיעה.