הצעה

לחש הקסמה מדרג 2

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 9 מ׳
רכיבים: ק, ח (לשון נחש ומעט יערת דבש או טיפת שמן מתוק)
משך: ריכוז, עד 8 שעות

אתה מציע דרך פעולה (מוגבלת למשפט אחד או שניים) ומשפיע באופן קסום על יצור שאתה יכול לראות בטווח ויכול לשמוע ולהבין אותך. יצורים שלא ניתן להקסימם חסינים מפני השפעה זו. ההצעה חייבת להיות מנוסחת בצורה שגורמת לדרך הפעולה להשמע סבירה. הלחש מסתיים אם מציעים ליצור לדקור את עצמו, להטיל את עצמו על חנית, להקריב את עצמו או לבצע פעולה שתגרום לו בבירור נזק.

המטרה חייבת להצליח בזריקת הצלה לתבונה. יצור שכשל מבצע את הצעתך כמיטב יכולתו. דרך הפעולה יכולה להמשך לכל משך הלחש. אם ניתן להשלים את הפעולה בזמן קצר יותר, הלחש מסתיים כאשר היצור מסיים לבצע את שהתבקש.

אתה יכול גם לציין תנאים להפעלת פעולה מיוחדת במהלך משך הלחש. למשל, אתה יכול להציע לאביר שיתן את הסוס שלו לקבצן הראשון שיפגוש. אם התנאי לא מתממש עד תום הלחש, הפעולה לא תבוצע.

אם אתה או בני בריתך פוגעים במטרה, הלחש מסתיים.