בלבול

לחש הקסמה מדרג 4

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 27 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (שלוש קליפות אגוז)
משך: ריכוז, עד 1 דקה

הלחש מסובב ומעוות את מוחם של יצורים, גורם אשליות ויצרים בלתי נשלטים. כל יצור בכדור ברדיוס 3 מ׳ סביב נקודה שאתה בוחר בטווח צריך להצליח בגלגול הצלה לחוכמה בזמן הטלת הלחש או להיות מושפע על ידיו.

יצור המושפע על ידי הלחש לא יכול לבצע פעולות תגובה וחייב לגלגל 1ק10 בתחילת כל תור שלו כדי לקבוע את התנהגותו בתור.

 

ק10 התנהגות
1 היצור מנצל את כל התנועה שלו כדי לנוע בכיוון אקראי. כדי לבחור את הכיוון, גלגל ק8 ובחר כיוון לכל תוצאה. היצור לא מבצע כל פעולה בתורו.
2-6 היצור לא נע או מבצע פעולה בתור זה.
7-8 היצור מנצל את הפעולה שלו כדי לתקוף בקפא״פ יצור אקראי בהישג שלו. אם אין אף יצור בהישג שלו, הוא לא מבצע פעולה בתורו.
9-10 היצור יכול לנוע ולפעול כרגיל.

בסוף כל תור שלו, יצור תחת השפעת הלחש יכול לבצע גלגול הצלה לחוכמה. אם הוא מצליח, ההשפעה מסתיימת עבורו.

בדרגים גבוהים יותר. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 5 ומעלה, רדיוס הכדור גדל ב-½1 מ׳ לכל דרג יחידת לחש מעל 5.