בידיון מתוכנת

לחש אשליה מדרג 6

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 36 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (מעט גיזה ואבקת ירקן בשווי לפחות 25 מ״ז)
משך: עד שמופג

אתה יוצר אשליה של חפץ, יצור או השפעה חזותית אחרת בטווח, המופעלת כאשר תנאי מסוים מתקיים. האשליה בלתי נתפסת עד אז. האשליה לא יכולה להיות גדולה מקוביה באורך 9 מ׳, ואתה בוחר כאשר אתה מטיל את הלחש איך היא מתנהגת ואיזה קולות היא משמיעה. ההופעה המתוכנתת יכולה להמשך עד 5 דקות.

כאשר התנאי שאתה מציין קורה, האשליה מופיעה ומוצגת כפי שתארת. כאשר האשליה מסתיימת, היא נעלמת והופכת לרדומה למשך 10 דקות. לאחר מכן ניתן להפעיל את האשליה מחדש.

התנאי שמפעיל את האשליה יכול להיות כללי או מפורט כרצונך, אבל הוא חייב להיות מבוסס על תנאים חזותיים או קוליים שקורים בטווח 9 מ׳ מהאזור. למשל, אתה יכול ליצור אשליה שלך שמופיעה ומזהירה אחרים המנסים לפתוח דלת ממולכדת, או שאתה יכול לקבוע שאשליה מופיעה רק כאשר יצור אומר מילים או משפטים מסוימים.

כל אינטראקציה פיזית עם הדמות מגלה שמדובר באשליה, מכיוון שדברים יכולים לעבור דרכה. יצור המשתמש בפעולה כדי לבחון את הדמות יכול להבחין שזו אשליה על ידי הצלחה בבדיקת תבונה (חקירה) נגד ד״ק הצלה מלחשים שלך. אם יצור מזהה שמדובר באשליה, הוא יכול לראות דרך האשליה, ורעש שהיא יוצרת נשמע עבורו חלול.