בידיון דגול

לחש אשליה מדרג 3

זמן הטלה: 1 פעולה
טווח: 36 מ׳
רכיבים: ק, ת, ח (מעט גיזה)
משך: ריכוז, עד 10 דקות

אתה יוצר דמות של חפץ, יצור או תופעה חזותית אחרת שאינם גדולים מקוביה באורך 6 מ׳. הדמות מופיעה בנקודה בטווח ומתקיימת עד תום הלחש. הדמות נראית אמיתית לחלוטין, כולל קולות, ריחות וחום המתאימים לדמות שאתה מחקה. אתה לא יכול ליצור מספיק חום או קור כדי לגרום נזק, ליצור רעש חזק מספיק כדי לגרום נזק רעם או להחריש יצור, או ליצור ריח חזק מספיק כדי לגרום ליצור אחר לחוש ברע (כמו צחנת טרוגלודייט).

כל עוד האשליה נמצאת בטווח ממך אתה יכול להשתמש בפעולה כדי להזיז את הדמות לכל נקודה אחרת בטווח. אתה יכול לשנות את מראה הדמות בזמן שהיא זזה, כך שתנועתה תיראה טבעית. למשל, אתה יכול ליצור דמות של יצור, להזיז אותה ולגרום לה להיראות כאילו היצור הולך. כמו כן אתה יכול לגרום לדמות להשמיע רעשים שונים בזמנים שונים, אפילו למשל לגרום לה לנהל שיחה.

כל אינטראקציה פיזית עם הדמות מגלה מיד שמדובר באשליה, מכיוון שדברים יכולים לעבור דרכה. יצור המשתמש בפעולה כדי לבחון את הדמות יכול להבחין באשליה אם הוא מצליח בבדיקת תבונה (חקירה) מול ד״ק הצלה מלחשים שלך. אם היצור מגלה שזו אשליה, הוא יכול לראות דרך הבידיון, וכל שאר המאפיינים החושיים ירגישו לו קלושים.

בדרגים גבוהים יותר. כאשר אתה מטיל לחש זה באמצעות יחידת לחש מדרג 6 ומעלה, הלחש נותר כל עוד הוא לא מופג, ללא צורך בריכוז.